Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
2000 cm3
150 KM
0.00 s
Całkowita przebudowa samochodu w 2010.. było zielono...jest białooooooooooooooo
Lakier biała perła, dach czarna perła, poszerzone tylne nadkola, brak zamków, brak kierunków w błotnikach,brak zamka tylnej klapy, brak tylnej wycieraczki, brak spryskiwacza, wlot ala sprinter w lewym przednim błotniku, krzyże maltańskie na błotnikach, lampy przód z RSa przerobione na BI XENON, klosze wypolerowane oraz środek lamp pomalowany na czarny mat,lampy tył unikat całe biale,kierunki dymione oraz przerobione na biało, zderzaki z RSa plus dokładki ZENDER, progi ZENDER,spryskiwacze lamp przednich w zderzaku, lusterka M3 look, maska "garbatka" z BAD LOOKiem, grill RS bez znaczka, felgi BORBET T 16" tył 9" przód 8", oponki na naciągu.
Swap z 1,4 na 2,0 RS. Komora silnika wymalowana na beżowo, pokrywa zaworów wypolerowana na lustro, dolot + stożek, tłumik przelotowy 2,5", kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty taśmą termo-izolacyjna do 1000 stopni.
sport kierownica 32cm, podlokietnik, fotele RS, bezowa skora z czarnym welurem, wszystkie plastiki pomalowane na bezowo, zegar RS + tarcze INDIGLIO, gałka i mieszki czarna skóra z beżowym szyciem, głośniki 16 zabudowane w drzwiach przednich, cała buda wygłuszona matą bitumiczną, full elektryka.
gwint H&R max skrecony ;] tarcze przód i tył, tarcze przednie nawiercane i nacinane.
dosc tam sobie gra ;p
pare ich bylo
nadkola pójdą w beż, felgi - środki na czarną perłę a rant w polerkę, pneumatyka i parę innych :)
Lancer EVO VIII