Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Zielona Góra
3000 cm3
200 KM
270 Nm
6.70 s
Fiat Croma 3.0 V6 '87
Opis w GT nr 10 Październik 2006
Jaki tuning? :)
Toż to seria :P
- SILNIK Z ALFY ROMEO 164 3.0 V6 Z KOMPUTEREM OD WERSJI QV 95r.
- KATALIZATOR Z AR164 BEZ TŁUMIKA ŚRODKOWEGO Z KOŃCOWYM
- UKŁAD WYDECHOWY O ŚREDNICY 62MM WŁASNEJ KONSTRUKCJI
- PRZELOTOWYM ZAMONTOWANYM POPRZECZNIE
- UKŁAD DOLOTOWY Z FILTREM STOŻKOWYM W ODDZIELNEJ KOMORZE
- SWECE NGK V-LINE
- SPOLEROWANY KOLEKTOR SSĄCY
- DRUGA CHŁODNICA WODY
- DODATKOWO CHŁODNICA OLEJU
- SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA Z AR 164 3.0 V6
- ZMIENIONY MECHANIZM RÓŻNICOWY
- POLEROWANE Z ZEWNĄTRZ POKRYWY ZAWORÓW
- SIEDZENIA, BOCZNE TAPICERKI,SRODKOWY TUNEL SKÓRA/ZAMSZ Z LANCI LIBRY INTENSSA
- DODATKOWE WSKAŹNIKI: CIŚNIENIE I TEMPERATURA OLEJU, AFR
- ZMIENIARKA+WZMACNIACZ ALPINE 4 KANAŁOWY
- KOKPIT WŁASNEJ KONSTRUKCJI Z ZEGARAMI DIGITAL OD FIATA TIPO NA ŚRODKU
- SHIFTLIGHT,RADIO PO PRAWEJ STRONIE DESKI,RAZEM Z DVD
- STEROWANIE NAWIEWEM ELEKTRONICZNE Z LANCI
- DYWANIKI Z BLACHY RYFLOWANEJ
- CZĘŚĆ PLASTIKÓW I PODSUFITKA LAKIEROWANE NA CZARNO
- PODŚWIETLENIE 2 NEONY
- ALUMINIOWE GAŁKI (BIEGI,RĘCZNY)
- KIEROWNICA 280 MM
- ELEMENTY TAPICEREK OPKLEJONE FOLIĄ CARBONOWĄ
- ODPALANIE NA PRZYCISK
- PRZEROBIONE TYLNE SŁUPKI Z GŁOŚNIKAMI
- ZAWIESZENIE PRZÓD/TYŁ AMORKI OLEJOWE TWARDE SPRĘŻYNY
- OD CROMY WERSJA ABARTH-A -65MM PRZÓD/TYŁ
- DODATKOWY STABILIZATOR Z TYŁU I ROZPÓRKA KIELICHÓW NA PRZODZIE
- RESZTA ZAWIECHY POWYMIENIANA NA NOWE.
Koła:
- 18 X 8 CALA CHROMOWANE ASA
- OPONY: FALKEN, PRZÓD 225X40, TYŁ 255X35
- STEROWNIK ALPINE CTA1505
- GŁOŚNIKI ALPHARD (2XDWÓDROŻNE,PRZEDNIE DRZWI 2 NISKOTONOWE W TYLNICH DRZWIACH
- 2XDWÓDROŻNE W TYLNICH SŁUPKACH 2X TRÓJDROŻNE W TYLNEJ PÓŁCE
- SKRZYNIA Z '12 W BAGAŻNIKU
- KABLE MONSTER CABLE,DVD Z MONITOREM PHANTOM/NEXTBASE
Wszystkie jazdy Cromką są pamiętne :D
Turbo
Minusów nie ma :D
Zrobiona cała samemu
Bi Turbo