Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
ruda slaska
1100 cm3
55 KM
0.00 s
auto przerobione kompletnie od podstaw
opis troche skrocony i uproszczony bo zmian pomimo ze nie widac to jest masa
2 kubly Bimarco obszyte bialym skajem (w planach skora), pasy
szelkowe schroth 3pkt, kierownica Luisi 30cm, naba przerobiona z Toyoty Corolli 89r nakładki na pedały Luisi, nakladka
hamulca recznego Luisi skrocony drazek zmiany biegow galka zmiany biegow Luisi deska rozdzielcza lakierowana na bialo
dodatki z foli
"corbon" wnętrze podświetlone neonem usunieta kanapa i wszystkie tapicerki(nowe zrobione wlasnorecznie) klatka
bezpieczenstwa (narazie jest zrobionby tyl i zastrzaly boczne-wkrotce reszta) elektryczne szyby(prowadnice dopasowane z
fiata siecento) alarm i centralny zamek
przednie lampy polakierowane w srodku na czarny mat
Zawieszenie: zawieszenie przerobione na zawiecho z
samary wzmocnione kielichy mcpersonow sprezyny skrocone o ok 12cm tyl 10cm przod , kola chromowane Mangels 13x7 et 25 ,
Opony tyl 175/50 Pirelli, przod 195/45/13 Continental , dystans 20mm na strone tyl
radio cd sony cdx-m630 2 glosniki pioneer 13cm srednich tonow 2 glosniki pioneer 16,5cm niskich tonow 2 tweetery
pionner wzmacniacz jbl
heh pamietnych podrozy bylo wiele bo to auto awaryjne ale najbardziej to wyrwane kielichy mcpersonow ktore wybily maske :/
nie wiem czy to auto posiada jakies plusy moze jeden
jest jedyne w swoim rodzaju