Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Łódź
2500 cm3
260 KM
453 Nm
6.00 s
KIEDYŚ największy wpływ na podniesienie mocy 2-litrowej jednostki miała mokra instalacja wtrysku podtlenku azotu firmy NX z kocykiem grzewczym, także firmy NX, teraz ta instalacja współpracuje z silnikiem V6 powiązanym z krótką sześciobiegową skrzynią z Calibry TURBO i sprzęgłem SACHS także od Calibry TURBO dzięki temu wytrzymuje strzał z nitro +100KM i 200Nm. Na hamowni podwoziowej zestaw ten daje wynik 260KM i 453Nm
Oczywiście znalazły się w silniku irydowe zimniejsze świece NGK i sportowa dodatkowa pompa paliwa WALBRO. Aby zapanować nad zmianami biegów zainstalowany jest optyczny i dźwiękowy wskaźnik zmiany biegu. To przy przebiegu momentu obrotowego przy strzale z wtrysku nitro jest bardzo ważne. Precyzyjną zmianę biegów utrudnia także krótka 6-cio biegowa skrzynia z Calibry TURBO o znacznie krótszych przełożeniach niż seryjna skrzynia Calibry V6. Pod maską zainstalowałem rozpórkę kielichów. Układ hamulcowy zalałem płynem BREMBO DOT 5.1 a tarcze i klocki to "sprzęt" z młodszej siostry Vectry B V6 o średnicy 298mm z przodu (seryjnie 254mm) seryjnie wentylowane. Maskę unoszą chromowane podnośniki INXX.
- maska bez znaczka firmowego.
- grafitowa maska z gamy kolorów VW z namalowaną grafiką
- auto gładkie pozbawione listew na błotnikach drzwiach zderzakach i zagłębień po nich.
- zderzak przód zmodyfikowany LAST EDITION
- dokładka tył zintegrowana ze zderzakiem oryginalnym
- progi M3
- lusterka K6 podgrzewane , elektryczne z migaczami i pozycjami.
- klamki bez zamków w kolorze nadwozia
- relingi na dachu w kolorze nadwozia
- podnośniki maski INXX
- maska przedłużona metalowym Bad Lookiem
- xenony z nowymi przeźroczystymi szkłami reflektorów
- świecące diody AUDI STYLE zamiast pozycji
- środek lamp pomalowany na czarno
- niebieskie neonowe podświetlenie podwozia (chyba zdemontuje ;)
- ręcznie malowana klapka wlewu paliwa z motywem z maski
- niebieskie podświetlenie zegarów i całego wnętrza
- albuminowa podświetlana gałka zmiany biegów
- czarne szyby
- radio gra :) plus zabudowa bagażnika, łącznie 134 DB
- złocone klemy akumulatora
- Mokra instalacja podtlenku azotu NX Sport Compact z kocem grzewczym NX
- zawór upustowy nitro Falkon z wyprowadzeneim na dwie strony auta
- zimniejsze świece NGK Irydowe
- sonda NGK
- pompa paliwa WALBRO GSS342 (255l/h)
- sygnał zmiany biegu, optyczny i dźwiękowy.
- zmodyfikowany, przelotowy układ wydechowy z stali nierdzewnej 2,5 cala
- Slicki TOYO R888, tylko na wyścigi...
Tu nie zaszło wiele zmian, wycieraczki pod nogi zamówiłem u tapicera. Zasłony przeciwsłoneczne wymienione zostały na wersje z podświetlanymi lusterkami. Wymieniłem mieszki na skórzane a gałkę fabryczną zastąpiłem wersją aluminiową. Fotele fabryczne zastąpiłem kubełkowymi fotelami JOOM, Na słupku od strony kierowcy moja duma, trzy zegary Auto Meter, ciśnienie nitro, ładowanie oraz AFR, Prędkościomierz zamontowano z wersji V6 dzięki temu pozbyłem się linki prędkościomierza a w to miejsce trafił kabelek z sygnałem impulsatora, kierownice seryjną zastąpiła kierownica ISOTTA.
bilstein B4 i sprężyny -35mm
zabudowa 70 litrów, kondensator, wzmacniacz i radio Mp3, tak pobierznie bo ma grać ładnie i czysto... nie jestem audiofilem... :)
bumm... niestety zdarza sie najlepszym hehe
4,5 sek. do setki... ale ciezko bedzie chyba tym autem ale nie poddaje sie hehehe
twardo pod siedzeniem... ale to w zasadzie wada i zaleta :)
15.222 na 400 metrów na starym silniku 2.0 8V !! :)
W sezonie 2008 na razie 14.085 ale powalczymy o wysoką 13-tkę, moze slicki TOYO R888 pomogą...
http://www.youtube.com/watch?v=hkWOzAFXlBs