Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Siedlce
1796 cm3
129 KM
190 Nm
0.00 s
Auto bazowe to Polonez z 1987r. w wersji "borewicz". Do chwili obecnej z oryginału zostało 3/4 nadwozia i tylny most. Reszta uległa mniejszej bądź większej zmianie.
Zmodyfikowane: nadwozie, podwozie, zawieszenie, hamulce, silnik, przeniesienie napędu, wydech.
Silnik 1,8 16V z Rovera 45 o znamioniwej mocy 117KM/160Nm uzbrojony w elektronikę z Roverowskiego silnika 2,0 ze zmienionymi wtryskami paliwa. Sekwencyjny wtrysk gazu Diego G3.
Dolot: polerowany i pasowany z głowicą kolektor ssący.
Wydech: kolektor rurowy długie 4w2w1 z Rovera, dalej przelot 55/50mm, dwa tłumiki przelotowe 50mm.
Przeniesienie napędu: skrzynia biegów N9 i wał napędowy z Forda Sierry, most seryjny "wąski" FSO (narazie daje radę)
Deska rozdzielcza i instalacja elektryczna z poloneza MR93. Tapicerka i fotele Inter Groklin Standard.
Dodatkowe punkty oświetlenia wnętrza.
Przód: obniżony i utwardzony - obcięte sprężyny i amortyzatory z Peugeota 205.
Tył: obniżony i utwardzony - resory 3-piórowe i amortyzatory z Tarpana.Stabilizator tylnego zawieszenia z KOMBI.
Koła: przespawane felgi z Seata Toledo 14/6".
Hamulce:
- pompa i serwo z Poloneza Lucasa
- oś przednia z Fiata Tipo 2.0 na tarczach wentylowanych 257/20mm
- oś tylna na bazie Golfa IV i tarczach z CC 240/11mm
Perspektywy na przyszłość.
-
Się zobaczy.
Jak w każdym aucie prototypowym ;).
Że to wogóle jeździ :D.
Szeroki zawias i poszerzenia jak w OBRSO.