Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Anglia / Mielec
1597 cm3
175 KM
7.00 s
Honda civic pół VTi. Przemontowane wszystko z rozbitego EG6 (Vti) Do budy EG3 (1.3) poza środkiem który jest z EG5.
Tarcze EBC + Klocki EBC + linki goodridge.
Kompletny wydech z nierdzewki kolektor 4-1 2.5 cala po końcowy. Rurka zamiast katalizatora.
Układ dolotowy Simora Racing.
Kultowe B16A2. Narazie flaki nie ruszane. Plany na jakieś wałki spręzynki.
Głównie JRSC w planach :]
EG5 + Sportowa kiera i gałka :P. Niema co psuć. W planach kubły i szelki.
seria jeszcze 2 tygodnie.
Trzeba koniecznie te felgi zmienić na jakieś JDM bo te są obleśne hehe.
Radyjko JVC mp3 + głośniki Infinity w przednich drzwiach zasilane wzmacniaczem. Z tyłu jakieś pionieery.
Plus silnik na vtec
Przejazd do angli a po drodze autoban :P.
Oj jeszcze ładnych pare tysięcy funtów trzeba wydać ;). Coby wymienić większość elementów.
Moc koło 230-240 koni zobaczymy jak wyjdzie.
Plusy to że to Honda szybsza niż wygląda. I wbrew pozorom ekonomiczna.
No wiadomo lata robią swoje i trzeba conieco wymieniać.
Hmm w angli same kamery to nie poszaleje.
Jakąś kalibre objechałem raz :D
EK9 by spoon :P.
Bo ja wiem zawsze chciałem mieć CRX ale się bardzo sypią i trudno dostać blacharke do iVT. Może jakaś integra.
Niema jak EG :]