facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Bravo 1999r

Oglądano już 4852 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Bravo »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    Katanos

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Góra Kalwaria

  • Pojemność

    1596 cm3

  • Moc

    110 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.00 s

  • Opis

    Auto bardziej do jazdy bulwarowej niż wyścigów chociaż swojego czasu dawał sobie rade na ulicy z niejednym zapaleńcem.
    Podejście do tego auta bardziej hobbystycznie niz z przeznaczeniem do konkretnych celów.

  • Tuning

    W rzeczy samej tuning dość delikatny. Abarth zapodał tu swoje firmowe progi i lotkę nad tylną szybę. Ja ze swojej strony postarałem się o lepsze felgi, niższe sprężynki, wydech i oczywiście wlot na maskę z Lancera Evo VII.
    Ale po kolei.
    Kolor to fabryka choć dużo takich autek nie spotkałem. Sprężyny i amortyzatory to Bilstein, w sumie 30 mm bliżej do asfaltu. Tarcze nacinane i czerwone zaciski uzbrojone w klocki Ferodo.
    Felgi to magnezowe Tecno-Magnmesio w rozmiarze 14" (na nasze drogi to dobry kompromis pomiędzy dobrym trzymaniem w zakrętach a jakimkolwiek komfortem). Całe autko siedzi na drodze pewniej dzięki dystansom po 20mm na stronę (dlatego taka żaba :D). Wydech to Remus w wersji soft sport czyli na luzie delikatny pomruk i jazda bez stresów, a gdy przyciśniemy to powyżej 4 tys obrotów ryk i prychanie (taki mały Hołek na trasie). Wlot powietrza znalazł się na masce trochę później tak jak i soczewki z przodu i pełni funkcję wyłącznie ozdobną.
    W środku białe tarcze i chromowane ramki zegarów, aluminiowa gała i tyle bo reszta jest ok. Fotele seryjne (wersja GT). I to chyba tyle.

  • Silnik

    Fiatowska jednostka to fajna zabawka. Nie jest to mistrz oszczędności ale daje mnóstwo frajdy przy szaleństwach. 1.6 16v wersja 100 (w tej jednostce zastosowano trochę inne wałki niż w typowym 1.6 16v). Przy odpowiednich świecach, strumienicy i wyciętym katalizatorze auto wkręca się jak motor :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Trasa do Hiszpanii. Na niemieckiej autostradzie 215 non stop kolor.
    Trasa widokowa we Włoszech po serpentynach wzdłuż zbocza gór w porze letniej, przy obecnym zawieszeniu mało kto był w stanie utrzymać się na ogonie.

  • Perspektywy

    Szukam auta wiekszego, mocniejszego i wygodniejszego.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Z czasem twardość zawiasu zaczęła dokuczać. Czas na zmianę.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Baotian BT49QT-9D
  • Nissan Micra
  • Mercedes 190
  • Suzuki RF 600
  • Gilera Runner 50
  • Baotian BT50 QT9

Co robią kierowcy na PJ