Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Łódź
2000 cm3
160 KM
210 Nm
8.00 s
Fotki z niepomalowanym zderzakiem z przodu pokazuja aktualny stan auta więc nie czepiać sie felg ;P
Kompleksowa przeróbka auta któremu poświęciłem mnóstwo czasu by spełnić marzenia
Pierwotnie C20NE 8v, aktualnie najpopularniejszy motor C20XE 16V DOHC Odbudowany od podstaw
Sportowe wałki rozrządu "cosh word"
Skrzynia biegowa z Astry GSI mocniejsza z krótszymi przełożeniami,
Głowica KS700 planowana, polerowane gniazda zaworowe, polerka kanałów dolotowych, tłoki wymienione na org. GM, na dolocie zamontowany power-cap i filtr stożkowy K&N, powiekszony kolektor wydechowy, delikatnie zwiekszone cisnienie na listwie wtryskowej co daje znacząca różnice powyżej 4tys obr. przelotowy układ wydechowy wyprowadzony na dwie strony z delikatnym pomrukiem :)
Tu nie zaszło wiele zmian sportowa kierownica 32cm, krótka gałka zmiany biegów,meszek od ręcznego i skrzyni wszystko to w kolorze czerwono-czarnym delikatnie wpuszczone siedzenia aby siedziec jeszcze niżej :) podwozie i wnętrze podświetlane w kolorze niebieskim
KONI -60mm czerwone sprężyny żółte amorki gazowe. Alufelgi firmy D.O.T.Z kolor grafitowy 18cali oponki Toyo Proxes T1 S 225/40
Radyjko mp3 Pioneer DEH-P40MP z zaawansowanym korektorem graficznym z przodu org syczki na zwrotnicach Tonsila głosniki przód Tonsil tył Alpine w tylnej półce Magnaty 6/9 wzmacniacz Signat Ram 5 i głosniczek niskotonowy Blg 30cm
Każda podróż tym autem jest przygodą która daje niesamowite wrażenia z jazdy :)
AUTKO SPRZEDANE :(:(:(