Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Myszków
1896 cm3
230 KM
460 Nm
0.00 s
Kiedyś seryjne ASV 110KM model Signo...
Obecnie moja perełka. Ciągle dopieszczana, regularnie serwisowana, zalewana najlepszymi płynami Motula.
Moment ograniczony przez seryjne sprzęgło :( :(
- wskaźniki STRI:
* Boost,
* Temperatura oleju,
* EGT - temperatura spalin
- 4 tłoczkowe zaciski AP Racing/tarcza wiercona Zimmerman 312mm - przód.
- przewody hamulcowe Goodridge w stalowym oplocie.
- tarcze tył wiercone Zimmerman 232mm.
- oryginalne alufelgi z Leona FR 17"
- opony Falken FK452 225/45/17
- antenka H. Civic ;-)
- tylna wycieraczka Skoda Fabia
- przednie ramiona wycieraczek Aero z GolfaIV
- xenon 4300K
- 3" Downpipe,
- kompletny wydech 2,75" na dwóch tłumikach przelotowych wykonany w MG motorsport
1,9 TDI...
- SWAP silnika na: BLT(seria 130KM) z Ibizy 2007r.
- skrzynia biegów: szóstka, długa, FMH
- sprzęgło z VW Sharana
- duży Intercooler,
- Duże turbo ;)
- obrobiona głowica Stage I (wypolerowane kanały i kilka innych modów),
- usunięty EGR,
- pompowrtyskiwacze AL (z ARLa)
- program sterujący by DynoSoft Wrocław
Obecnie wymieniona tapicerka:
- oryginalne kubełki,
- biała skóra + alcantara
- fotele elektryczne, podgrzewane,
- boczki alcantara
- 4 el. szyby, 4 airbagi
- samościemniające lusterko wsteczne
- czujnik deszczu,
- tempomat,
- cały licznik z wersji FR
- kratki nawiewów podświetlane na czerwono z Audi S3
- lampka sufitowa z passata z czerwonymi diodami
- nakładki progowe SEAT Sport.
- poliuretanowe tuleje,
- amortyzatory Bilstein B6
- sprężyny Weitec -30mm
jakieś pioneerowe 8 głośników i nieseryjne radio JVC CD/MP3/USB, coś tam gra, audio nie jest najważniejsze.
Za dużo jeżdżę, żeby rozpamiętywać.
- hamulce tył -> 256mm wentylowane
Plusów sporo:
- atrakcyjny wygląd mimo że auto zostało zaprojektowane pod koniec '99 roku,
- niemiecka technologia ;)
- przyjemnie klekocze ;-)
Minusy:
- mógłby być lepiej wykończony,
- "audi dla ubogich"
Audi A5, R8