Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
kilcock
0.00 s
honda accord euro r , nadwozie CL1, sprowadzona z Japoni (tokyo), przebieg 90000km, silnik H22A lubiący wysokie obroty:),v-max 250km/h (obecnie auto zablokowane do 180km/h - ach te japońskie przepisy drogowe)
1. nology hotwires
2. zwieszenie gwintowane Bilstein
3. układ wydechowy Fujitsubo LegalisR
4. obręcze Volk Racing (2 częściowe)
5. xenony
6. przedni gril bez znaczka
7. Filtr powietrza APEXi
H22A.....cóż dodaac, 220 bhp
śodek Recaro
Gwint Bilstein
standardowe Bosse
Wyścig na drodze publicznej z EVO V, w strugach deszczu
Montaż Apexi Rsm Meter
Montaż dodatkowych zegarów
Montaż korków:chłodnicy, oleju, tarcz hamulcowych - wszystko Mugen
plusy
niesamowity głos, osiągi
minusy
troche za długi samochodzik
pokonanie Evo V - ale podejrzewam ze kierowca mitsu miał więcej rozumu odemnie i odpuścił hahah
NIssann sylvia s15 spec r lub skyline r33 gtr