Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
1974 cm3
90 KM
177 Nm
14.00 s
Nissan Primera P11.144 2.0 TD... Dobry samochód do miasta i na trasę, a gdyby miał kilka(naście/dziesiąt) koni mechanicznych więcej, uznałbym Go za auto idealne :)
Niewiele:
- intercooler od Iveco z nierdzewnym orurowaniem & silicony Samco i wskaźnik ciśnienia doładowania Auto Gauge
- usunięty zawór EGR
- alufelgi 16" Borbet E + opony Goodyear F1 Eagle 205/45 ZR16
- sportowy wkład K&N
- twardsze sprężyny Lesjofors
- amortyzatory gazowe Tokico & KYB
- JDM-owe gadżety: gałka zmiany biegów Nismo, korek chłodnicy Greddy, korek oleju HKS
- jakieś tam audio
CD20T. Dwulitrowy, czterocylindrowy Turbo Diesel z dołożonym dużym intercoolerem...
Standard, gałka zmiany biegów Nismo i wskaźnik ciśnienia doładowania Auto Gauge
Twardsze sprężyny Lesjofors i amortyzatory gazowe:
- przód: Tokico
- tył: KYB
-Jednostka sterująca Sony Xplod 4x52W CDX-GT620U, cztery głośniki Magnat + tweetery, tuba basowa Blaupunkt + wzmacniacz Alphard 2x300W + oświetlenie bagażnika z sensorem dźwięku...
-CB Radio Alan
Warszawa - Elbląg w 3,5 godziny (niby żaden wyczyn, bo to ok. 300 km, ale ciasno wtedy było :))
- MBC
- wydech od kolektora do końca (?)
- chiptuning
+ tanie auto w eksploatacji
+ ładna linia nadwozia :)
+ Nissan :)
- przymulony silnik
185 km/h na obwodnicy Wyszkowa :) Według danych fabrycznych V-max to 175 km/h...
Trochę tych marzeń jest:
- Nissan Skyline R34 GT-R z kierownicą po "chrześcijańskiej" stronie :)
- Nissan Silvia S15 z kierownicą po "chrześcijańskiej" stronie :)
- Nissan Sentra SE-R SPEC V :)
- Nissan Primera P10 2.0 4x4 :)
- Suzuki Hayabusa GSX 1300R :)
- równe drogi
- tanie paliwo