facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Audi RS6 2003r

Oglądano już 10370 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Audi RS6 »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    danielito911

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Essen (Niemcy)

  • Pojemność

    4200 cm3

  • Moc

    451 KM

  • Max. moment obrotowy

    560 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.90 s

  • Opis

    Audi RS6 4.2 V8 Biturbo Quattro Tiptronic

  • Tuning

    Tuning ABT

  • Silnik

    Silnik - widlasty, 8-cylindrowy, 32- zaworowy, biturbo, o pojemności 4172 cm3
    Moc maksymalna - 450 KM (331 kW) przy 5700 obr./min
    Maksymalny moment obrotowy - 560 Nm przy 1950-5600 obr./min
    Prędkość maksymalna - 250 km/h [ogr. elektr.], mam zamiar to jakoś ściągnąć...

    Przyspieszenie - Od 0 do 100 km/h w 4,9s , od 0 do 200 km/h w 17s!

    Skrzynia biegów 5-stopniowa,
    Tiptronic - wybór pomiędzy trybem manualnym, gdzie skrzydełkami zabudowanymi na wewnętrznej stronie koła kierownicy zmieniamy biegi lub zmieniamy biegi zwykłym drążkiem - według potrzeb.

    Napę stały na cztery koła - quattro

  • Wnętrze

    We wnętrzu fotele Recaro pasują jak garnitur uszyty na miarę. Matowoczarne wskazówki z czerwonymi strzałkami, obity alkanatrą dach, na siedzeniach skóra . Wersja wnętrza - Audi exclusive, czyli najbardziej wyposażona...

    Podgrzewane siedzenia z przodu i z tyłu,
    Podłokietniki,
    Sportowe fotele przednie z elektryczną regulacją pamieci fotela kierowcy,

    Telewizja
    Radio CD + Zmieniarka
    System Nagłośnienia BOSE
    Komputer pokładowy
    Wbudowany telefon z zestawem głośnomówiącym
    Palmtop z nawigacją GPS

  • Zawieszenie

    Sportowe zawieszenie.
    System DRC (Dynamic Ride Control), który zapobiega nadmiernemu podłużnemu i poprzecznemu przechyłowi karoserii. Co ciekawe, system pracuje bez pomocy elektroniki. Przy mniejszej prędkości zapewnia optymalny, jak na tę wielkość ogumienia, komfort jazdy. Dopiero przy większej prędkości lub na szybko pokonywanych zakrętach specjalnie przygotowane amortyzatory zaczynają usztywniać zawieszenie. Diagonalnie zabudowane amortyzatory połączone są ze sobą krzyżowo przewodami olejowymi z centralnym zaworem. Dwa obwody są niezależne. Przy wjeżdżaniu w zakręt poziom oleju z przeciwległych amortyzatorów zostaje wyrównany, tym samym redukowany jest efekt przechylania się karoserii. Podczas hamowania tył auta nie podnosi się automatycznie, tylko utrzymuje ten sam poziom co przód.

    Alufelgi - 19\", pięcioramienne,

  • Car Audio

    Radio CD + Zmieniarka
    System Nagłośnienia BOSE
    Komputer pokładowy
    Palmtop podłączony do odtwarzacza

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • CZ 175/487
  • Honda Civic
  • Jawa Mustang 50
  • Fiat Cinquecento
  • Kymco Super 9
  • Derbi GPR Nude

Co robią kierowcy na PJ