Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Gdańsk
1372 cm3
70 KM
11.50 s
Uniak od dziadka, silnik w miarę zdrowy, przebieg to 90kkm. Blachy oczywiście robione, potem raz gniecione, jak widać na zdjęciu i znowu robione, następnie po małych poprawkach, jeszcze tylko przed nimi ostatnie szlify na szczęście. Satysfakcjonujący i dający ogromną frajdę z jazdy, szczególnie jeśli ktoś się przesiądzie z większego samochodu. Małe, zwrotne, pakowne autko, a przede wszystkim szalony melanżowóz;d
Jest to idealny przykład projektu NISKI BUDŻET TUNING. Przy studenckim funduszu samochód nie będzie nigdy prestiżowy ani lanserski, ale jeżeli wprowadzę przynajmniej połowę moich planów w życie, to będzie latał, frajda z jazdy liczy się w końcu najbardziej. Jak na razie tylko odetkany wydech pozbawiony kata i wyposażony w dwa przelotowe tłumiki, do tego customowy shortshifter BOSCHA;p
Uszczelkę pod klawiaturą wymieniałem trzy razy, zgubiłem na tym jakieś 1,5l ciągle dolewanego oleju;d Ogólnie do tego samochodu to fajny silnik, szkoda tylko, że to oprócz TURBO, największy z proponowanych seryjnie. Troszkę za dużo pali, jak na takie pędzidło. Jedno mu trzeba przyznać, że od 1.5 roku kładę mu ile mogę a on nie chce się zepsuć;p
Nawet nieciasne, doczekało się skórzanej gałki z mieszkiem od JACKY, solidnej, wygodnej i estetycznej.
Obecnie przód z konieczności zmieniony na gazówki kayaby. Jak na razie wystarczające tarcze Brembo dedykowane do Uno z resztą zestawu. Zapomniałbym o oryginalnych 13-sto letnich cultstyleowych kołpakach, które niestety już nie wyglądały tak estetycznie i odkryły gołe, czarne, stalowe felgi.
;d radio PIONIER pali MP3, ale odnoszę wrażenie, że nie ma wcale antishocka, do tego 6x Boschmann... lans, bans i pożoga..
Wieczorna przejażdżka z kumplami po odebraniu prawka, no nie było to mądre, ale Uniak wzbudził podziw oraz zyskał wielki szacunek moich pasażerów. Przypominam jako samochód dziadka;p
Sprzedaż wszystkich części z demontażu mojego alkowozu.
+ lekka buda, silnik z potencjałem
+ tanie części i mnóstwo możliwości
+ w miarę prosta i skuteczna konstrukcja
-blachy
-plastiki
-wykonanie i nowatorskie zastosowania techniczne, nie wiem jak bardzo trzeba być pijanym, żeby zaprojektować Uno, ale na pewno na trzeźwo się go nie naprawi;p
ale jest to fura bojowa, o którą nie muszę się martwić.
Na nowym wydechu 173km/h, no i ten czas do setki, co prawda na stoperze z telefonu, ale powtarzany i poprawiany z każdym przejazdem, ostatecznie uśredniony i satysfakcjonujący.