Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Szczecin
1998 cm3
6.00 s
corsa A 1,4 joy, flatdach, recaro
w tym sensie brak ;]
narazie foto takie, po skompletowaniu calogo body od GSi (progi) postaram sie zrobic fajna sesje i dodac zdjecia na miare autka
0-200km/h
http://www.youtube.com/watch?v=ZLZtKagwjNI
c20ne 1998ccm 8v ohc, remont wykonany wlasnorecznie, calkowity przebieg ok 140tys, 5tys od remontu
Glowica:
Planowana, obrobione kanaly dolotowe i wylotowe, zawory chojnacki, wzmocnione sprezynki
Walek:
sportowy produkcji Światka
Tloki:
doprezajace tloki z silnika o oznaczeniu 20SEH
Uklad dolotowy:
Lexmaul RAM OHC, kolektor dolotowy z efektem doladowania dynamicznego, duzy stozek
Uklad wydechowy:
kolektor rurowy Mattig fi45 (za lambda srednica powiekszona na fi 50),
wydech fi 54(wew fi50) srodkowy tlumik od passata(wew fi 50) koncowy WMsport(wew fi 56) przerobiny na slomke
Kolo zamachowe:
stoczone i wywazone (ok 5kg)
Sterowania:
Narazie podpiety seryjny komp
Moc:
jakies 140KM i 195NM; po solidnym strojeniu powinno byc troche wiecej
Shortshift wlasniej konstrukcji na sierpie
Klatka bezpieczenstwa SPARCO,fotele kubelkowe Micro, pasy 3punktowe Schroth, przerobiony tunel srodkowy(wydech)oraz mechanizm zmiany biegow od calibry.
Wnetrze pomalowane na bialo.
Akumulator w bagazniku.
Przyszlosc:
deska przedlift oraz zegary monitorujace prace silnika
Rozporka przednia OMP
Przednie amory PremiumTec dedykowane pod corse B GSi, sprezyna h&r -70 do corsy 1,4(z 2.0 ponad -100)
Tylne amory PremiumTec do corsy A, sprezyna robiona na zamowienie -90
Wszystkie elementy gumowe wymienione na nowe, przyszlosciowo poly
HAMULCE
przod;
256Ate z calibry + tercze brembo max, klocki ferodo
tyl;
calkowicie nowe od corsy A GSi
Przyszlosciowo kolektor sily, hydraulik i moze tarcze na tyl
hehe
pl->uk->pl i miny ludzi na autostradzie
nie zginac gdzies na slupie...
sami ocencie:
http://www.youtube.com/watch?v=DYJKl5P2m2c
zajzyjcie na www.corsa-a.pl/forum