Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
www.g60.pl
1781 cm3
234 KM
286 Nm
6.00 s
Kompleksowa modyfikacja silnika i hamulców. Delikatne zmiany w wyglądzie zewnętrznym oraz rajdowy klimat wewnątrz auta.
1.8 PG G60 z dodatkami:
- G-Lader po modyfikacji RS,
- chłodnica oleju Racimex,
- chłodnica płynu robiona na zamówienie
- IC od Golfa Rallye
- aluminiowa miska olejowa SCHRICK,
- głowica po mod'ach by Chojnacki M.S.,
- zestaw Bar-Tek Stage 4:
-- asymetryczny wałek rozrządu SCHRICK,
-- świece BOSCH Platin W4DP0,
-- kółko Ladera 65mm,
-- bypass zwrotu powietrza,
-- chip RS3,
-- regulator ciśnienia paliwa Weber i wskaźnik ciśnienia paliwa;
poszczególne elementy silnika pomalowane na czarno lub wypolerowane
W sportowym klimacie:
- miękka deska,
- boczki na nowo obszyte i wygładzone czarnym welurem,
- brak tylnej kanapy,
- klatka bezpieczeństwa do sportu od C.K. Motorsport (malowana proszkowo, kolor: czarny pół-mat),
- siedzenia "Bimarco C" na konsolach własnego projektu,
- 3-punktowe pasy SPARCO,
- Short-Shifter własnej konstrukcji (a'la VW Motorsport),
- dodatkowe wskaźniki AFR, BOOST, OIL PRESS (Auto Meter)
Wg. starej szkoły "twardo i nisko":
- gwint KW Variant 2,
- rozporki przód i tył własnej konstrukcji
- hamulce przód Audi S2 (280mm)
- hamulce tył MK4 GTI (226mm),
- klocki EBC RedStuffCeramic,
- tarcze Nordmann nawiercane i nacinane (przód o podwyższonej wytrzymałości na temp.);
- kompletny zestaw PowerFlex'a
Totalny brak czyt. gra tylko silnik:
- kolektor wydechowy Supersprint 4-2-1,
- rura 2,5" (też z kwasówki) aż do tłumika końcowego
- tłumik końcowy oryginalny VW GTI
- 2gie miejsce w Show&Shine w kategorii Golf 2 @ DUB05 meeting Oploo (NL);
- fotka w VW Performance 08/06 w relacji z Worthersee 2006 (UK)
niedziurawych drogach