facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Volkswagen Golf 1989r

Oglądano już 48314 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Volkswagen Golf »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    Apsik

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    www.g60.pl

  • Pojemność

    1781 cm3

  • Moc

    234 KM

  • Max. moment obrotowy

    286 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.00 s

  • Tuning

    Kompleksowa modyfikacja silnika i hamulców. Delikatne zmiany w wyglądzie zewnętrznym oraz rajdowy klimat wewnątrz auta.

  • Silnik

    1.8 PG G60 z dodatkami:
    - G-Lader po modyfikacji RS,
    - chłodnica oleju Racimex,
    - chłodnica płynu robiona na zamówienie
    - IC od Golfa Rallye
    - aluminiowa miska olejowa SCHRICK,
    - głowica po mod'ach by Chojnacki M.S.,
    - zestaw Bar-Tek Stage 4:
    -- asymetryczny wałek rozrządu SCHRICK,
    -- świece BOSCH Platin W4DP0,
    -- kółko Ladera 65mm,
    -- bypass zwrotu powietrza,
    -- chip RS3,
    -- regulator ciśnienia paliwa Weber i wskaźnik ciśnienia paliwa;
    poszczególne elementy silnika pomalowane na czarno lub wypolerowane

  • Wnętrze

    W sportowym klimacie:
    - miękka deska,
    - boczki na nowo obszyte i wygładzone czarnym welurem,
    - brak tylnej kanapy,
    - klatka bezpieczeństwa do sportu od C.K. Motorsport (malowana proszkowo, kolor: czarny pół-mat),
    - siedzenia "Bimarco C" na konsolach własnego projektu,
    - 3-punktowe pasy SPARCO,
    - Short-Shifter własnej konstrukcji (a'la VW Motorsport),
    - dodatkowe wskaźniki AFR, BOOST, OIL PRESS (Auto Meter)

  • Zawieszenie

    Wg. starej szkoły "twardo i nisko":
    - gwint KW Variant 2,
    - rozporki przód i tył własnej konstrukcji
    - hamulce przód Audi S2 (280mm)
    - hamulce tył MK4 GTI (226mm),
    - klocki EBC RedStuffCeramic,
    - tarcze Nordmann nawiercane i nacinane (przód o podwyższonej wytrzymałości na temp.);
    - kompletny zestaw PowerFlex'a

  • Car Audio

    Totalny brak czyt. gra tylko silnik:
    - kolektor wydechowy Supersprint 4-2-1,
    - rura 2,5" (też z kwasówki) aż do tłumika końcowego
    - tłumik końcowy oryginalny VW GTI

  • Osiągnięcia

    - 2gie miejsce w Show&Shine w kategorii Golf 2 @ DUB05 meeting Oploo (NL);
    - fotka w VW Performance 08/06 w relacji z Worthersee 2006 (UK)

  • Marzę o...

    niedziurawych drogach

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Jawa 250
  • CZ 175/487
  • Gilera Runner 50
  • Fiat 126
  • Citroen XM
  • Opel Corsa

Co robią kierowcy na PJ