Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Skierniewice
1590 cm3
6.50 s
Auto sprowadzone do kraju w 2007 roku z Lunemburga. Poprzedni właściciel wykorzystywał je do wyścigów na 1/4 mili i do udziału w track day.
D16Z5, wypolerowane kanały dolotowe i wylotowe w głowicy, wypolerowane kanały dolotowe w kolektorze ssącym, kolektor wydechowy 4-2-1 ze stali nierdzewnej, przelotowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej zakończony tłumikiem Tenrai, wkładka filtra powietrza PIPERCROSS + zimny dolot spod zderzaka.
2 fotele, pasy szelkowe 3 punktowe, kawałek deski rozdzielczej.
Z przodu i z tyłu są żółte amortyzatory i czerwone sprężyny, z przodu obniżają o ok 80 mm a z tyłu o ok 50 mm. (prześwit między kolektorem wydechowym a ziemią to 4 cm), rozpórki zawieszenia: przednia górna i tylna górna i dolna.
Jakieś radio + 2 głośniki w drzwiach.
Wyjazd na Woodstock 2007 i wjechanie na pole namiotowe droga na której nie jeden seryjny samochód miał problem
Złożenie w końcu drugiego silnika...
+ szybka, oj bardzo szybka
+ dość dużo miejsca w środku jak na taki mały samochód
+ kieszonkowy rozmiar nie ma problemu z parkowaniem
+ HONDA CRX
- za niska jak na polskie drogi o wszystko prawie zawadzam wydechem
Równych drogach w Polsce...