Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
1998 cm3
300 KM
400 Nm
0.00 s
SWAP ,remont silnika, istalacja Turbo + SWAP napędu 4x4 by ProjectXs:)
Turbina: Garrett GT28RS
Filtr powietrza: K&N
IC z Lancera Evolution IX
Kolektor wydechowy by ProjectXs
Downpipe: 3 cale, wydech przelot 2,5
Tłumik: HKS Hi Power
Wtryski: RC 550ccm
Pompa paliwa: Walbro 255L
Przewody paliwowe w stalowym oplocie
Blow-off: Greddy Type-RS
Oil Catch Tank: Forge Motorsport
Regulator ciśnienia paliwa
Łączniki elastyczne: Samco
Chłodzenie: Samco
Turbo Timer: HKS Type-1
Wskaźniki: Boost, EGT, Temp. oleju
Sterowanie: Ecumaster => zmieniony na StandAlone VEMS
Sprzęgło: Spiek 4łopatki ( Inochi Motorsport )
Regulowane kółka rozrządu ( Inochi Motorsport )
Zbiornik paliwa: Forge Motorsport
Tłumik (amortyzator) drgań silnika
Fabrycznie 1,5 (90 KM i 137 Nm)
swap na c20xe (generalny remont silnika) + Turbo
Było : 262KM i 370Nm
Obecnie powyżej: 300KM i 400Nm
Fotele kubełkowe
Pasy szelkowe 6pkt
Kierownica: Sparco Lap 3
Naba: Simoni Racing
Quick release: NRG Innovations
Obszyta tylna kanapa, daszki przeciwsłoneczne, tylna półka
Poflokowana podsufitka
Carbonowe boczki przednich i tylnych drzwi
Tylna belka była z Astry GSi
Obecnie tylne zawieszenie z Calibry
Amortyzatory: Koni Sport
Sprężyny: Eibach Pro-Kit
Gwintowane zawieszenie tylne
Felgi: 17cali
Opony: 215/40/17
Hamulce: 4x EBC Turbo Groove, klocki Green Stuff
audio?? Po co? :D