Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Kraków
1998 cm3
229 KM
218 Nm
6.40 s
Genialne, dające ogromną przyjemność z jazdy autko! Sprawia, że kierowca utożsamia się z pojazdem. Aż chce się wrócić za kierę :) Jedyne co to czasem denerwuje mnie walka zawieszenia z nieograniczoną ilością dziur.
Injen CAI + delikatny mod zderzaka
Milltek sport cat-back exhaust
Hondata Group N
EBC Turbo Grooves + Red Stuff (przód)
Motul 300V Power 5w40
Motul RBF660 Dot 4
Sparco pasy 3P
Michelin Pilot Sport Cup 225/40/18 (semi-slick)
G-E-N-I-A-L-N-Y. Skrzynia biegów to kolejna doskonałość! Planuję wybrać się na hamownię. Dopiero wtedy podam dokładne dane techniczne :)
Sportowe, czerwone, z charakterem, kubełkowe fotele - cały Type R :) Tylko trochę trzeszczy, ale co tam, to auto ma latać, nie wyglądać :)
Twarde, sztywne, daje poczucie bezpieczeństwa przy każdej prędkości. Zakręty można przelatywać naprawdę szybko z zachowanie pełnej kontroli. Czuć, że zbliża się przekroczenie granicy przyczepności. Nietrudno ją również odzyskać :)
Seria. Całkiem niezłe, jednak prawdziwym audio jest odgłos silnika powyżej 3800 rpm :)
Było ich wiele i każdego dnia powstają nowe...
Na lato felgi Rota lub OZ, oczywiście maturzystki :P
P2R TB spacer.
Rozpórkę przód OMP.
Może kiedyś kolektor wydechowy Toda 4-2-1.
Plusów jest cała masa! Minusy? Niektóre odczucia i odgłosy podczas poruszania się po naszych drogach... Kraków to istna masakra! A szczególnie w zimie...
Wciąż przede mną :)
Ferrari F430 Scuderia