Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
okolice chicago
1800 cm3
180 KM
0.00 s
skromny czarny mk4 gti turbo
skromny +
felgi 18"
opony
przod :
michelin pilot 225/40
tyl:
yokohama 235/40
1.8 turbo
intercooler fabryczny
cold air intake INJEN
uklad wydechowy MAGNAFLOW
chip
czarna skora,przytarta kierownica-od gwaltownych manewrow hehehe,automatycznie sterowane szyby,lusterka-podgrzewane,szyberdach,tempomat-tak to sie chyba nazywa po polsku :)
sportowe fotele-podgrzewane
8x airbag
a/c
galka zminay biegow i wstawki na progach momo
z limitowanej wersji gti rabbit
jednostka ster. pioneer DEH-P80MP
wzmacniacz 1000W-power acoustik LT980-2
8 glosnikow fabrycznych + dwa w tylniej polce rockford fosqate 150W
pudlo z glosnikiem bass 12" 1000W-infinity
obrot 360 na autostradzie bez zadnej kolizji i szwanku.....
powod: glupota,nadmierna predkosc , bylem zbyt pewien siebie....
( glupek )
zmiana IC
kompletne zawieszenie gwintowane,
ale wstrzymje sie z tym poniewaz stan drog w stanie IL jest tragiczny!!!
plusy:
vw golf :)
zadawalajace osiagi z nieduzego silnika
skromne wnetrze ale gustowne
obszerna gama czesci (tuning)
minusy:
skrzypiace plastiki we wnatrz auta (zagluszam to muzyka :) )
nietrwala skrzynia biegow
drogie czesci fabryczne i zamienne (tunning)
podniesienie mocy fabrycznej (180hp)
uklad wydechowy ok 5hp
cold air intake ok 1hp
chip w/g firmy instalujacej 40hp -
ale i tak im nie wierze(pokazywali mi wykresy z innych gti 1.8T)
auto nie bylo nigdy na rolkach (hamowni)
takze licze na okolo 205-210hp
czy tak czy tak roznica jest odczowalna porownujac z moca fabryczna
mk4 R32 + turbo itd
tz: generalnie marzenie ale zrealizuje je w swoim czasie :)
ps:
polecam web site dla "falwej" maniak c3cars.com
-super filmiki
-super fotki i duzo innych :)