Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
okolica Mlawy
1998 cm3
147 KM
203 Nm
8.30 s
http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=29782
* przednie hamulce 288mm z Vectry B 2.5
* silnik w opisie ponizej
Popularny silnik OPLA X20XEV
moc seryjna 136KM 188Nm
aktualnie 147KM 203Nm ale smiga duzo lepiej niz te 147KM ;D
zmiany:
* usuniety zawor EGR
* głowica po regeneracji+szlif kanalow wydechowych
* odchudzone kolo zamachowe od C20NE (4,4KG)
* docisk sprzegla od C20XE+tarcza seryjna
* rurowy kolektor wydechowy (baza od (C20XE)
* koncowy tlumik komorowy (astra GSI)
* skrzynia D16 od Lanosa 1.5 8V przelozenie glowne 4.17
* chip (autoseba Wroclaw)
* skorzana multifunkcyjna kierownica od Vectry B
* manetka starowania BC od Vectry B
* biale podswietlenie LED wskaznikow i przyciskow
plus seryjnie:
* kubelki Recaro
* BC
* elektryczne szyby przod
* elektryczny szyberdach
* elektryczne podgrzewane lusterka
* elektryczna reg. swiatel
* sprezyny -35 APEX
* amorki o skroconym skoku srednio utwardzone GTCupline
* radio CD/MP3 ALPINE
* seria glosniki
same plusy...
minusow nie ma jak dla mnie ;p
XI Zlot Vectra-Unlimited Goslawice 2008
* I miejsce 1/4 mili kat. I ( C20NE / 20NE / 20SEH / X20XEV i X18XE )
* I miejsce 1/4 mili kat. II ( C20XE / C25XE / X25XE / X25XEI / Y26SE
* I miejsce 1/4 mili kat. Open
* IV miejsce Naj Tuning
* IV miejsce Naj Vectra A
ostre walki i jakis kolektor dolotowy :)