Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Ślask
1800 cm3
140 KM
177 Nm
0.00 s
RS1800
- przyciemnione boczne szyby
- kierownica z RS2000
- montaż belki ze stabilizatorem
- załozenie stabilizatora przód z wszytskimi nowymi elementami metalowo-gumowymi
- załozenie gazowych sachsów dydykowanych pod RS1800
- załozenie sprezyn progresywnych jamexa -35mm
- załozenie tarcz wentylowanych z zaciskami z xr-rst-rs1800(zmiana płynu hamulcowego na DOT5,1)
- cały zestaw tapicerki na pułkubłach z rs1800
- tuningowy korek wlewu paliwa
- licznik z mk4 z podświetleniem diodowym od spodu
- został załozony wydech od początku z RST1,6 o zwiekszonej średnicy
- załozenie rozpórki dolnej zawiasu
- Felgi Mangels - biale na oponach DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13"
- cały pakiet xr2i
- Rozpoczecie swapu z 1.3 60ps na 1.8 16V 130ps
- Fiesta Shamowana 140KM i 177nm
Zetec 1.8 16V
- Kierownica z RS2000
- Recaro z RS Turbo
- montaż belki ze stabilizatorem
- załozenie stabilizatora przód z wszytskimi nowymi elementami metalowo-gumowymi
- załozenie gazowych sachsów dydykowanych pod RS1800
- załozenie sprezyn progresywnych jamexa -35mm
- załozenie tarcz wentylowanych z zaciskami z xr-rst-rs1800
1.8 16V Turbo lub RS2000 by ess
hmmmm Sierra Cossi...