Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Skarżysko Kamienna
5096 cm3
301 KM
315 Nm
5.50 s
Chciałbym Wam zaprezentować moje oczko w głowie, a mianowicie Forda Mustanga GT z 1995 roku. Pięciolitrowy silnik nie powalał mocą bo z fabryki konik wyjechał z 218 koniami mechanicznymi, na początek wystarcało ale szybko zaczęło ich brakować. Od zawsze amerykańskie samochody były moja pasją a dźwięk V ósemki powodował że ciarki przechodziły mi po plecach stąd taki wybór. Kiedy auto trafiło w moje łapy było 100% seryjne, zielone z beżowym dachem, automatyczna skrzynia biegów i offradowym zawieszaniem. Od początku wiedziałem jak to wszystko ma wyglądać i jeździć wiec od słów przeszedłem do czynów. Aktualnie mało przypomina fabrykę. Stylistyka całości zachowana czystą formą a moim głównym celem jest jak najwięcej mocy bez żadnym kompromisów i dlatego silnik przeszedł mody żeby być mocnym wolnossakiem ale w przyszłości trafi do niego zapewne kompresor i nitro. Silnik aktualnie ma zhamowane 301km ale ciągle jest na seryjnych wtryskach i programie, celem na przyszły sezon jest zmiana układu paliwowego i strojenie aby uzyskać około 360-380km.
dużo by o tym pisać ;)
-głowice: Trick Flow Specialties TFS-51400004
-blok: rozwiercony pod większe tłoki
-tłoki: Speed-Pro Hypereutectic Pistons
-wałek rozrządu: Trick Flow Specialties TFS-51402000
-popychacze: Trick Flow Specialties TFS-51400510
-laski popychaczy: Trick Flow Specialties TFS-21406700
-pokrywy zaworów: Trick Flow Specialties TFS-51411801
-rozrząd: Trick Flow Specialties TFS-51478520
-pompa oleju: Trick Flow
-pompa wody: Trick Flow
-performanceowa chłodnica
-kolektor ssący: Trick Flow Specialties TFS-51511002
-przepustnica: Ford Racing 70mm
-filtr: Pippercors Pro
-pompa paliwa: Walbro 255l
-dolot: mojego projektu 80mm polerowane aluminium
-kolektory wydechowe: BBK Performance 15290, Silver ceramic coated
-wydech środkowy: MagnaFlow Tru-X Stainless Steel Crossover Pipes 2,5
-śruby silnika ARP
-świece: Ford Racing
-kable: Ford Racing
-aparat zapłonowy: Ford Racing
-moduł zapłonowy: Crane Cams
-koła pasowe: Trick Flow aluminium
-panewki i pierscienie: Sealed Power
-wszystkie uszczelki: Fel-Pro
-oprócz tego został wyeliminowany EGR i smog pompa
-oryginalna beżowa zastąpiona czarną
-czarno-szare fotke zaadaptowane z Hyundaia Tiburona
-białe zegary Indiglo Cobra style
-3 zegary na słupku: AFR, Oil Temp, Oil Pressure, słupki obszyte skórą
-Shift light
-Custowy drążek zmiany biegów + kula nr8 jako gałka
-amortyzatory: o skróconym skoku Kayaba Gas-a-just
-sprężyny: Eibach Pro Kit - 2,5
-felgi ASA by BBS 8,5 i 9,5 x 19
-opony: 245/30 i 275/35 Goodyear Eage F1
-dystanse: przód 18mm tył 41mm (spasowane idealnie aby koło było na swoim miejscu)
-przód: zaadaptowane przeze mnie 6-cio tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo z tarcza 14 cali
-tył: narazie seria + klocki Gold Stop
-oryginalny automat zastąpimy 5-biegowym manualem Borg Warner
-kewlarowe sprzęgło Spec stage 2+
-przełożenie tylnego mostu skrócone z 2,72 na 3,73
-nowe tarczki szpery i wszystkie łożyska tylnego mostu
seryjne 8 głośników z 3 wzmacniaczami + stacja multimedialna JVC 7 cali touch screen
pierwsza przejażdżka tym autkiem...
Slow but Low...
-dosc szybki
-dosc ladny jak na swoje lata
-v8
-ponad 3 lata bez tablicy rejestracyjnej z przodu :)
-301 km ale ciągle trwa walka
Superchargerze do Mustanga
a jako auto to Ford GT40