Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Wałcz / Londyn
3500 cm3
0.00 s
www.beemka-klub.pl
- lampy przod Black Hella,
- lampy tył Startec,
- hamulce - nowe przewody febi,przod tarcze Zimmerman nawiercane,
- klocki EBC Black Stuff
- shortshift bmw z3 2.8
- kubelkowy fotel Jamex Motorsport
- pasy Schroth
- szpera 2.93 spiecie powyzej 40% przez Szeszkin Motosport
Obecny silnik:
- hybryda, polaczenie m106 z m30
- glowica M106 po malych modach
- dol m30b35
- turbo KKK K27
- kolektor pod turbo ori m106
- wydech 3 cale przelot
- wiazka silnika m30b35
- sterowanie Ecumaster II
- sprzegło spiek i wzmocniony docisk Radzikowski
...
Poprzedni silnik:
- zmieniony wałek rozrzadu na ostrzejszy - na 7 podporach,
- kolektor ssacy od 325i,
- przepustnica od 325i,
- regl. cisnienia paliwa 3.0 bara,
- barany Sebring,
- program od BMW DINAN,lub Jim Conforti
- wydech koncowy Eisenmann SS
- dolot BMC CARBON,
- eletr. szyby,
- elektr. lusterka,
- sportsitze kierowcy obecnie kubeł Jamex Motorsport)...,
- duzy komputer pokładowy,
- kierownica mt2(m3),
- galka m3,
- wspomaganie,
- szyberdach,
- tempomat
- SWRA czyli wycieraczki lamp
itd...
- sprezyny FK 75/50
- talerzyki sprezyn supersport (-10mm)
- amortyzatory przod Bilstein B8, skrocone i utwardzone
- amortyzatory tyl Spax z regulacja twardosci
brak
- turbo lub 3.5 - wlasnie marzenie stalo sie rzeczywistoscia!
- kobieta jeszcze mnie znosi i moja pasje ;)
swistaku pod maska ;)