Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Lubaczów
1900 cm3
180 KM
450 Nm
8.00 s
VW Passat 1,9 TDi (130KM seryjnie) 180KM po chipie
wersja TRENDLINE - 6ścio biegowa skrzynia
większe hamulce, fabrycznie obniżany,
PASSAT ZOSTAŁ SPRZEDANY... :(
Od niedawna ma już niestety NOWEGO właściciela...
No Tuning No Fun...
Silnik AVF mocniejsza wersja 130KM chipowany na 180KM
Fabryczna turbina zamieniona na turbinę z Golfa IV TDI GTI 150KM o większej wydajności...
wersja TRENDLINE
- skórzana tapicerka z niebieską alcantarą
- 3ramienna skórzana kierownica,
- lewarek i ręczny też skóra,
- 8x AIR BAG,
- climatronik,
- tempomat,
- komputer pokładowy,
- ESP, ABS
- 4x el.szyby
- podgrzewane fotele,
- podłokietnik,
- wykończenia w carbonie,
- fotele kubełkowe,
- podświetlana gałka zmiany biegów
- podświetlanie nóg na niebiesko,
fabrycznie obniżone o 30mm
czerwone sprężyny i amortyzatory firmy ''SACHS''
hamulce 312mm
radio kaseta ze zmieniarką na 6CD - fabryczne (w najmocniejszej wersji)
8 głośników
S P R Z E D A N Y
+ zwracał na siebie uwagę
+ dobrze trzymał sie drogi
+ dobrze przyśpieszał
+ miał ładny wygląd
- słabszy komfort był ze względu na zawieszenie i felgi 18'' (polskie nierówne drogi)
8s do 100km/h i max 230km/h
CZYTELNIK MIESIĄCA w marcowym wydaniu GT :)
czymś szybszym . . . :)
SERDECZNE PODZIĘKOWANIA dla kolegi "Remusek"
za pomoc przy Tworzeniu projektu... :)