Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
rzeszów
1998 cm3
195 KM
6.50 s
Wielki skrót opisu tego auta.brak czasu na opisywanie i miejsca.ciezko opisac w kilku zdaniach kilka lat pracy, marzen, wyrzeczen trudu...ale samo za siebie widzac...
Auto kupione 3 lata temu.
Jest ono moją szkola tuningu.Poswiecilem mu wiele godzin pracy,serca,kasy, nerwow i siebie.auto nie zbyt proste w zmianach ze wzgledu juz na piekne swoje ksztalty jak na ciezko dostepne czesci i cene ich.ale jak wiadomo to po japoncach duzo nie poprawimy jesli chodzi o osiagi czy elektryke.auto lepsze od bobiety bo nie odmawia ani nie marudzi...poprostu jedzie przed siebie.warte uwagi i pieniedzy.pewnie sie prowadzi,wygodne ,wdzieczne ,niezawodne,jedyne!!!
nie wszystkie modyfikacje sa na zdjeciach ale nie dlugo zamieszcze.
Ciezko pisac o tuningu bo po pierwsze jest to kolejna przerubka(i ostatnia)a pozatym za duzo rzeczy by tu opisywac.nie zmiescilbym tego.moje rece inderowaly w kazdy centymetr i kazda czesc tego auta.zaczynajac od silnika,nadwozia, podwozia, zawieszenia, wnetrza, oswietlenia, audio a konczac na wlasnym logo.wszystkie czesci produkcji made by japan badz robione na specjalne zamowienie.niejednokrotnie kilka razy zmieniane,wymieniane dla uzyskania optymalnego efektu mechanicznego czy wizualnego.
90 procent zmian urodzilo sie w mojej glowie a 10 to podpatrzone miedzy innymi w paryzu na tuning party show i podobnym imprezom.
silnik nie mial duzo przerubek bo jest juz w miare mocny jak na jednostke wolno saca o pojemnosci 1998cm. seria miala ok 180 km.wiec jezeli chodzi o serce celiny to korzystając z usług Rzeszowskiej firmie BolMar EXTREME TUNING - została zmieniona mapa w komputerze a następnie wypolerowano kanały dolotowe jak i wydechowe oraz planowana głowica, Zmieniona pompa paliwa oraz sonda lambda,wymienione wszystkie czujniki,paski,plyny,uszczelki,oleje..generalnie wszystko co sie dalo.sprzeglo spiekowe nkk,lekkie kolo zamachowe,male modyfikacje zwiazane z ukladem chlodzenia.układ wydechowy to cały z firmy PRO RACING dedykowany specjalnie do tego auta i zakończony podwójnymi karbonowymi wydechami.duza i fachowa pomoc jezeli chodzi o silnik w celinie uzyskalem w car serwis.a powiem ze nie wszyscy maja pojecie o tych autach i mimo szczerych checi jest kuupa przez duze K....
srodek obszyty specjalna cieka czerwono czarna skóra wedlug orginalnych szwow.obszyte zostaly tylnie fotele,przednie fotele,boczki oraz elemety kokpitu.biale zegary wykonane w krakowskiej firmie tuningowej z moim logo.oswietlenie wnetrza stworzyla firma leddesign.2 ekrany lcd, podwojna nawi....zeby trafic do celu.zegary tj. ciśnienie oleju i temperatura oraz podciśnienia dolotu by dokładniej śledzić pracę silnika.calosc budy wygluszona 2 warstwami maty bitumicznej.
zawieszenie to amortyzatory gazowe firmy kayaba.sprezyny poczatkowo eibacha ale nastepnie wykonane na zamowienie w Mielcu.rozporka przednia seryjna a z tylu wykonana na zamowienie.konty pochylenia kol rowniez zostaly delikatnie zmioenione dla lepszej przyczepnosci na zakretach.jezeli chodi o hamulce to przewody i linki firmy ate plyn hamulcowy ferrodo,tarcze przod brembo a klocki ferrodo,tarcze tyl brembo klocki ferrodo a wykladziny recznego ate.
audio jest ogolnie w ciaglej modyfikacji...narazie 4 glosniki 20cm pionieera,2 30cm basowe pionieera po 400 rms kazdy,twetery,radio pioniera,dvd,2 ekrany lcd GVOX,kondensator 3 farady,wzmacmiacz xplod oraz jbl gto7001e.
kazda wyprawa..najmniejsza podoz tym autem to przygoda.
zaczeta i mam nadzieje szybko skoncze multimedialna zabudowe w bagazniku i mysle o klatce ale nie wiem jak sie zgra z zabudowa.
brak minusow..same plusy...
niezawodnosc
przyjemnosc prowadzenia
przyczepnosc
wyglad
.....
etc
wszystko co ktos uwaza za minus to znaczy tylko ze nie umie sobie z czyms poradzic ...
najwazniejsze sa checi
nsx,celica VI g gt4,supra biturbo,350z