Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Dębno
1998 cm3
0.00 s
JDM 3S-GTE =) Intercooler wraz z orurowaniem został wymieniony na większy dedykowany do Toyoty MR2. Zamontowany stożkowy filtr powietrza K&N, seryjny wydech został zastąpiony przelotowym jednostronnym A\\\'pexi o średnicy 3\\\", dodatkowo doszedł BOV TurboXS i downpipe bez katalizatora. Seryjna pompa paliwa została zastąpiona sportową pompą Walbro GSS341. Wyczynowe sprzęgło przygotowane przez firmę Chojnacki Motor System. Olej w skrzyni - MOTUL. Oil Catch Tank D1 Spec, dodatkowy wentylator w klapie silnika.
Seryjna tapicerka została zastąpiona nową (czarną z wersji JDM) do tego doszła nowa kierownica TRD zamontowana na nabie Quick Release Sparco oraz gałka zmiany biegów MOMO wraz z mieszkiem. Kubełkowe fotele Sparco i czteropunktowe szelkowe pasy Sparco (homologacja FIA). Na desce rozdzielczej pojawiły się dodatkowe wskaźniki firmy AutoGauge model Smoke (ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura płynu chłodniczego) oraz Turbo Timer HKS Type 0 z wiązką Blitz\\\'a.
Zawieszenie od wersji Turbo, sprężyny Eibach, górna rozpórka przedniego i tylnego zawieszenia plus dolne rozpórki z tyłu. Komplet poliuretanów.
Tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu EBC Turbo Groove plus większe zaciski. Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HKS. Płyn w układzie hamulcowym - Ferodo.
2 seryjne głośniki + 2 głośniki Pioneer (TS-G1749) + 2 Kenwood\\\'y za fotelami. Jednostka sterująca to Pioneer (DEH-P49001B).