Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Iłża
1900 cm3
72 KM
0.00 s
Autko użytkuje od niedawna ( ok 6 miesiecy)Wszystkie prace jakie zostały wykonane w tym aucie wykonałem własnoręcznie(przyciemnienie szyb, gril, neony i pare innych pierdół):)
Ostatnio została usunięta wiejska naklejka z tylniej szyby, zdjete alumki( obcierały przy skrętach, zostana założone jak zakupie dystanse)
AUTKO DOSTAŁA SIOSTRA W SPADKU:)
OBECNIE JEST INNE ALE TEŻ NAPĘD NA DUPKE:)
TO NIE TUNING, TO TYLKO LEKKA STYLIZACJA
-przyciemnione szyby,
-zmienione tylne światła na białe z żarówkami diodowymi,
-alu felgi,
-neony w "pedałach",
-zmieniony gril,
- białe kierunki boczne,
- diody super jasne niebieskie w grilu i zderzaku
-wycięty pierwszy tłumnik(wstawiona rurka),
-końcówka wydechu
- narazie nic nieruszany w 99% Orginał:)
-zamontowane neony w "pedałach",
-przyciemnione szyby,
-podświetlane klamki na niebiesko,
-podświtlane przełączniki na niebiesko,
Idealne na polskie drogi:)po wymianie mostu :)
Radio Pioneer DEH-2820MP
przód tonsil 2x80w + syczki
Tył Tonsil 400W na wzmacniaczu własnej roboty ( moc wzmaka ok 2x 100) + skrzynia basowa BLaupunkt GT 1200 800w (400W w RMS)
oj było ich troche
-obniżenie zawiasa,
-bad lock
-inne zderzaki,
-sportowy wydech,
-inny silnik:)
-sztywny most (szpera)
- i dużo innych:)
PLUSY
+dobre bo polskie
+idealny na polskie drogi
+małe spalanie
+tylny naped
+taniocha cześci
MINUSY
-słabe przyśpieszenie,
drugie zdj eci mówi samo za siebie:)
Ps
dłuuuuuuugie rozpędzanie :) ale warto było:) trasa Radom-Warszawa
O utrzymaniu mojego poldka w takim stanie jakim jest:)