facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Audi A3 2002r

Oglądano już 16963 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Audi A3 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    HaroPotter

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Wałbrzych

  • Pojemność

    1900 cm3

  • Moc

    200 KM

  • Max. moment obrotowy

    384 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.90 s

  • Opis

    Auto kupiłem stosunkowo niedawno, bowiem na przełomie marca-kwietnia 2008 roku od kolegi z ogólnopolskiego klubu A3 – Sikora. Samochód w Jego rekach przeszedł kilka modyfikacji, które sprawiły, że auto to stało się wyjątkowe. Zmiana fabrycznych felg na 18” była w zasadzie furtką otwierającą przed tą ASZ-ką szerokie pole do popisu w kwestii modyfikacji zarówno stylistycznych, jak i mechanicznych. W 2007 roku zostały zamontowane kratki odprowadzające powietrze z nadkoli za Intercooler (lepsze chłodzenie, patent stosowany w Skodzie, w Audi niestety była konieczność zrobienia samemu), natomiast 10.09.2007 roku auto dostało zastrzyk mocy. Z seryjnego 1.9TDi ASZ (130KM) wykrzesano piękny przyrost w wysokości 170,1KM oraz 383,4Nm, rodząc w ten sposób małego potwora. Mam przyjemność przedstawić Wam mój skarb. Przed Wami moja Audi A3, chociaż ja wolę Ją nazywać SAM - Surface-to-Air-Missile, mój własny, prywatny pocisk ziemia-powietrze!

  • Tuning

    Stage I

  • Silnik

    - chip-tuning by Rogalotti (z seryjnych 130KM na 170,1KM i 383,4Nm)
    - wywalony katalizator (turbinę słychać jak w silniku rakietowym, a przy zmianie biegów dźwięk jakby był zainstalowany BOV)

  • Wnętrze

    Wnętrze najbogatszej serii Ambiente
    - beżowa alcantara
    - beżowe wykończenie elementów plastikowych
    - czteroramienna kierownica (również beżowa)
    - skórzana gałka zmiany biegów (zgadnijcie jaki kolor? :P)
    - podłokietnik

  • Zawieszenie

    Na chwilę obecną seryjne.

  • Car Audio

    - kompletne wygłuszenie auta

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jeszcze przede mną.

  • Perspektywy

    + biksenon (DONE)
    + kompletne wyciszenie auta (DONE)
    - przyciemnienie szyb
    - w pełni regulowane zawieszenie KONI
    - obniżenie -30mm
    - FMIC
    - hybrydowe Turbo
    - montaż klimatyzacji

  • Plusy i minusy pojazdu

    + przyspieszenie
    + spalanie nieadekwatne do mocy pojazdu
    + wnętrze
    + atrakcyjny wygląd
    + jakość materiałów
    + solidność wykonania
    + praktycznie bezawaryjność
    + wytrzymałość i żywotność silnika
    + podatność na modyfikacje mechaniczne
    + wycieszenie pojazdu
    + kultura pracy i elastyczność silnika
    + doskonała skrzynia biegów
    + układ jezdny
    + ergonomia
    + kolor :)

    - brak klimatyzacji

  • Osiągnięcia

    1. Spełnione marzenie o szybkim i ekonomicznym samochodzie.
    2. Audi S3 w mieście mi nie ucieknie! :)
    3. Założenie klubu Silesia Inferior Mobilitas.
    4. Fuzja klubu SIM z klubem Street Racing Team.

    STREET RACING TEAM FORUM
    Dolnośląskie forum fanów motoryzacji!
    Masz mocne, szybkie, śliczne i indywidualnie
    stuningowane auto?
    Serdecznie zapraszamy!
    WWW.SRT-FORUM.VCV.PL

  • Marzę o...

    Audi R8

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • CZ 175/487
  • Honda Accord
  • Fiat Punto
  • Honda Prelude
  • Volvo S80
  • Jawa 500

Co robią kierowcy na PJ