Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Wałbrzych
1900 cm3
200 KM
384 Nm
6.90 s
Auto kupiłem stosunkowo niedawno, bowiem na przełomie marca-kwietnia 2008 roku od kolegi z ogólnopolskiego klubu A3 – Sikora. Samochód w Jego rekach przeszedł kilka modyfikacji, które sprawiły, że auto to stało się wyjątkowe. Zmiana fabrycznych felg na 18” była w zasadzie furtką otwierającą przed tą ASZ-ką szerokie pole do popisu w kwestii modyfikacji zarówno stylistycznych, jak i mechanicznych. W 2007 roku zostały zamontowane kratki odprowadzające powietrze z nadkoli za Intercooler (lepsze chłodzenie, patent stosowany w Skodzie, w Audi niestety była konieczność zrobienia samemu), natomiast 10.09.2007 roku auto dostało zastrzyk mocy. Z seryjnego 1.9TDi ASZ (130KM) wykrzesano piękny przyrost w wysokości 170,1KM oraz 383,4Nm, rodząc w ten sposób małego potwora. Mam przyjemność przedstawić Wam mój skarb. Przed Wami moja Audi A3, chociaż ja wolę Ją nazywać SAM - Surface-to-Air-Missile, mój własny, prywatny pocisk ziemia-powietrze!
Stage I
- chip-tuning by Rogalotti (z seryjnych 130KM na 170,1KM i 383,4Nm)
- wywalony katalizator (turbinę słychać jak w silniku rakietowym, a przy zmianie biegów dźwięk jakby był zainstalowany BOV)
Wnętrze najbogatszej serii Ambiente
- beżowa alcantara
- beżowe wykończenie elementów plastikowych
- czteroramienna kierownica (również beżowa)
- skórzana gałka zmiany biegów (zgadnijcie jaki kolor? :P)
- podłokietnik
Na chwilę obecną seryjne.
- kompletne wygłuszenie auta
Jeszcze przede mną.
+ biksenon (DONE)
+ kompletne wyciszenie auta (DONE)
- przyciemnienie szyb
- w pełni regulowane zawieszenie KONI
- obniżenie -30mm
- FMIC
- hybrydowe Turbo
- montaż klimatyzacji
+ przyspieszenie
+ spalanie nieadekwatne do mocy pojazdu
+ wnętrze
+ atrakcyjny wygląd
+ jakość materiałów
+ solidność wykonania
+ praktycznie bezawaryjność
+ wytrzymałość i żywotność silnika
+ podatność na modyfikacje mechaniczne
+ wycieszenie pojazdu
+ kultura pracy i elastyczność silnika
+ doskonała skrzynia biegów
+ układ jezdny
+ ergonomia
+ kolor :)
- brak klimatyzacji
1. Spełnione marzenie o szybkim i ekonomicznym samochodzie.
2. Audi S3 w mieście mi nie ucieknie! :)
3. Założenie klubu Silesia Inferior Mobilitas.
4. Fuzja klubu SIM z klubem Street Racing Team.
STREET RACING TEAM FORUM
Dolnośląskie forum fanów motoryzacji!
Masz mocne, szybkie, śliczne i indywidualnie
stuningowane auto?
Serdecznie zapraszamy!
WWW.SRT-FORUM.VCV.PL
Audi R8