Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
bielsk podlaski
1809 cm3
280 KM
355 Nm
6.30 s
NA SPRZEDAŻ !!! 510 777 867
sprowadzony w sierpniu 2007r.
- 140tys. przebiegu
- stan podłogi 6
- stan blach 5
- stan silnika 5
projekt jest ciągle w trakcie realizacji...
WKRÓTCE UAKTUALNIONE ZDJĘCIA !!!
narazie przy doładowaniu 1.1 dmuchneło 280km , do codziennej jazdy skręcony do 0.9 i spokojnych 245km
CA18DET:
- kolektor baran
- przelot 3'
- IC FMIC
- turbo t28 z s14
- bov pro perfekt II
- walbro 255L/h
- stożek z dolotem
- amortyzator silnika
- olej MOTUL 300v
- kierownica Nardi
- gałka GReddy
- lakierowane elementy
- siedzienia z s13 przeliftingowej
- 17' alufelgi (nazwy nie pamiętam)
- 215 niskoprofilowe
- sprężyny -35mm
- radio Kenwood
- głośniki JVC
oczywiście jakże by inaczej:
powrót nowo nabyta nyską z niemiec do domu. sprawdzanie w miarę możliwości osiągów i potencjału auta, ze świadomością , a raczej jej brakiem - jaki jest zalany olej oraz kiedy był zmieniany rozrząd...
100% hardcore
-dojście z nyska do stanu perfekcji
-nagłosnienie
-perspektywa nowego lakieru
-skóra
-light tuning (oczywiście z głowa na karku)
-gwint
-heble sky
-alu z szerokim rantem
-wymiana wtrysków na większe i załadowanie 1.2 bara
- walka z lagiem
ja dostrzegam same plusy tego auta. a Ci którzy mowią o spalaniu , lub braku miejsca - przypominam - to auto to:
JAPAN CAR SPORT
280 km 355 Nm przy 1,1 bara
a sezon dopiero się zaczyna :)
Ford Mustang '68 GT500
Dodge Charger