Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Białystok
2200 cm3
0.00 s
Rodzinna taczanka, która została zmieniona na całkiem ciekawe autko :)
No i dnia 29.04.2008 auto zmieniło właściciela. Oby jak najdłużej mu służyło.
Od momentu kupna do dziś zmieniło się praktycznie wszystko. Od silnika, poprzez skrzynię biegów, kolor, a na środku auta kończąc..
Początkowo miał być wstawiony silnik C20LET z calibry, ale udało mi się ją sprzedać z baaaaaaardzo dużym zyskiem, więc trzeba było wybrać coś innego. W tej chwili w omedze siedzi gruntownie przerobiony silnik benzynowy z Omegi BFL o pojemności 2.2 litra :)
Głowica jest po portingu, kolektory wydechowy i ssący zostały mocno przerobione/rozwiercone/i wypolerowane na lustro. Całkowicie wycięty został EGR itp.. za dużo pisania ;p Oczywiście ECU jest z nowymi mapami zapłonu etc. pisanymi specjalnie pod to autko
Podświetlenia w zegarach, nawiewach i wszystkich przyciskach zostały przerobione. Za ich podświetlenie odpowiada instalacja elektryczna własnego pomysłu na bazie diód SMD micro. Najtrudniej było zrobić wskazówki zegarów, ale dla efektu końcowego opłacało się trochę pokombinować :)
Fotele zostały zmienione na skórzane z Omegi BFL. Pomijając już ich stan, komfort itp. są one znacznie lepsze ze względu na system składania zagłówków w tylnej kanapie. Boczki drzwiowe to skóra z Omegi B
Jako, że lubię wygodę to zawieszenia praktycznie nie ruszałem, tj. w sensie nie obniżałem. Całę zawieszenie - wszystkie drążki, gumy itp, dosłownie wszystko co się dało jest zmienione na nowe firmy FEBI. Nic nie ma prawa pukać, czy stukać ;p
Wszystkie drzwi, tylna klapa jak i dach zostały wyklejone matami wygłuszającymi. Obecnie na system audio składają się: skrzynia basowa MACAUDIO 2x300W RMS;wzmacniacz INFINITY; 8 głośników BOSE (po dwa na drzwi); a wszystkim tym steruje radyjko Alpine.
Pierwsze kilometry po włożeniu motoru po wszystkich przeróbkach... jeszcze bez odpowietrzonego sprzęgła i bez hamulców :)
W najbliższym czasie założę w końcu letnie koła i będzie w końcu stała na alu, jak też progi i tylny zderzak od Omegi BFL. Wszystko jest polakierowane i czeka spokojnie w garażu na koniec zimy :)
Plusy:
duże autko
pakowne
ciche
po przeróbkach bardzo dynamiczne
tanie w częściach
Minusy:
wiadomo - Opel... ryża lubi tu zaglądać ;p Chociaż mam nadzieję, że tu nie będzie jej bardzo długo, gdyż przed malowaniem była ona wypiaskowana i napylona preparatami na bazie kwasów zapobiegającymi powstawaniu ryżej.
Hmm nie wiem, czy to osiągnięcie, ale na 4 próby podczas testów z Omegą 2.5 V6 w sedanie wszystkie 4 wygrałem.. Było to ogólne zdziwienie, więc postanowiliśmy sprawdzić jak będzie z MV6. Podczas testu z MV6 w sedanie dopiero powyżej 90-100km/h zacząłem odczuwać brak mocy i MV6 zaczęło się oddalać.. To chyba jest jednak jakieś tam osiągnięcie :)
mitsubishi 3000gt... i się doczekałem ;p