Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Dublin (IRL) / Pomorskie (PL)
1587 cm3
117 KM
162 Nm
11.90 s
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Pugi 307 1.6 16V XS ... Jestem jego drugim wlascicielem ... Pierwszym byl jakis pan prezes wiec autko bylo i jest w bardzo dobrym stanie ... Zostalo zakupione w grudniu 2005 r. ...
Zapraszam rowniez do moich galerii gdzie przedstawiona jest metamorfoza mojego Lwa ...
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Wielkie plany sa ale co z tego wyjdzie to sie jeszcze okarze ...
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
- swiece irydowe DENSO Iridium Power IKH20 (prosto z Singapuru ;]) (nowe - 09.2008),
- filtr stozkowy K&N + uklad dolotu zimnego powietrza ze zderzaka,
- koncowy tlumik WM Sport (basowy-calosc nierdzewka), www.video.google.pl/videoplay?docid=-5376268139669346478 -> tak mruczy :D (seryjny filtr pow),
- chromowana obudowa filtra K&N,
- silnik zalany olejem Castrol Edge Sport 0W40,
Reszta pozostaje jak narazie seryjna ...
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
- full wypas bez skory (klima,6 poduszek,pelna elektryka,komputer pokladowy,itp.),
- palmtop Mitac Mio P550 Digi Walker (navi),
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
- zawieszenie gwintowane Weitec Hicon GT (regulacja przod i tyl), autko siadlo na glebe po 50mm z przodu i z tylu (nowe - 06.2008),
- alu Dotz Hockenheim 17 x 7 cali (nowe - 07.2008),
- opony Nankang Ultra Sport NS-II 205/50/R17 93V (nowiutkie-kierunkowe 05.2008),
Reszta narazie seryjna ...
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
- 2 seryjne tweetery (na podszybiu - calkiem niezle cykaja),
- FLI Integrator 6, 3 way coaxial (17cm - w drzwiach),
- Alpine SXE-1325S, 2 way coaxial (13cm - w tylnich boczkach),
- sterowanie seryjnym pilotem z kierownicy przez specjalna zlaczke pod radio Pioneer,
- radio Pioneer DEH-P88RS (najwyzszy model w MP3 z prockiem dzwieku),
- wzmacniacz Lanzar Vibe 431 (4-kanalowy, 1200 Watt),
- Subwoofer Crunch GroundPounder GPX12D4 (chromowany kosz) w skrzynce Crunch GroundPounder GPX12BP z podswietlaniem (biale lub niebieskie),
- okablowanie Renegade,
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Ojjj bylo ich naprawde bardzo duzo ...
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
- pro uklad hamulcowy (EBC: tarcze,klocki),
- zestaw Turbo lub Swap silnika 2.0 (180km) z 307 CC,
- body kit,
- zestaw audio z dvd,
- instalacja podtlenku azotu,
Chyba nici z tego beda ale to sie jeszcze okaze :p ...
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
+ wyglad i stylistyka,
+ komfort jazdy (ucierpial troszke przez zawieszke),
+ przestronne wnetrze,
+ bezawaryjnosc,
+ wyciszenie wnetrza,
+ trzyma sie toru jazdy jak szalony (po zalozeniu gwintu),
+ sliczne brzmienie wydechu w polaczeniu ze stozkiem,
- spore spalanie (moj styl jazdy ;/),
- za mala moc,
- osiagi,
- slaba dostepnosc czesci do \"udoskonalania\",
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
210 km/h na Autobahnie w drodze do IRL ...
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
- BMW M3 (E46)
- Nissan Skyline R34 GT-R
- Toyota Supra Twin Turbo
- Mitsubishi Lancer Evo VIII, IX, X
- Subaru Impreza WRX STI
- Mazda RX-7
- Nissan GT-R
- BMW E92 335i (bi-turbo)
- CTR EP3 :)
- Lamborghini Murcielago lub Reventon (nierealne;/)
- udzial w Cannonball 8000
- udzial w Gumball 3000
- udzial w Mischief 3000