Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
1589 cm3
106 KM
148 Nm
9.80 s
Kilka lat porządnej pracy by tak wyglądała.
www.kameleon.rzeszow.prv.pl
Układ hamulcowy:
- z przodu tarcze ATE PowerDisc + klocki Ferodo
- tył okładziny Ferodo i bębny z ABSem Lukas TR
- płyn Motul 5.1
Układ wydechowy:
- został przerobiony układ wydechowy, zamiast środkowego tłumika jest zamontowana power rura Supersprinta i ostatni tłumik został zastąpiony Ulterem z końcówką owalną.
Zmiany pod maską:
- założona rozpórka dolna
- założona rozpórka kielichów przednich
- dolot powietrza zakończony filtrem stożkowym
- komora żeby odgrodzić filtr stożkowy przed ciepłym powietrzem i dolot zimnego powietrza
- chromowe siłowniki maski
- białe tarcze zegarów
- zmienione kompletne podświetlanie kokpitu i przycisków na niebieskie
- aluminiowe nakładki na pedały firmy Jacky
Został zrobiony kapitalny remont.Przy okazji gt głowicy, wypolerowanie kolektora ssącego, przeróbka przepustnicy,nowe kompletne sprzęgło, dolot powietrza z filtrem stożkowym, komora by odgrodzić filtr stożkowy przed ciepłym powietrzem z silnika, dolot zimnego powietrza do filtra i kilka pierdołek.
- zmienione podświetlenie deski rozdzielczej i wszystkich włączników na kolor niebieski.
- białe tarcze zegarów
- aluminiowe nakładki na pedały firmy Jacky
komplet amorki + sprężyny firmy Veitec obniżające autko - przód 30mm a tył 40mm
- jednostka sterująca Pioneer DEH-P7700MP
- przód: głośniki Hertz ESKa 165
- tył: subwoofer Blaupunkt GTB 300
- głośniki i subwoofer podłączone pod wzmacniacz: Blaupunkt GTA 470
- kondesator: Toxic TOX-1000 z cyfrowym wyświetlaczem
- okablowanie z miedzi beztlenowej
Każdy pokonywany km
- zero komfortu
+ wszystkie do czego ten samochodzik zrobiłem
Nie jeden się zdziwił.