Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Warszawa
2000 cm3
397 KM
514 Nm
7.00 s
Opel Vectra B, limitowana wersja przygotowana przez Irmschera - i500. Wyprodukowana w roku 2000. Stylistycznie auto nie dotykane po wyjeździe z fabryki. Wzmocniony silnik w stsunku do seryjnie montowanych 2,5 V6.
Pełny pakiet Irmscher.
2,5 V6 24 V wersja i500.
Poprawione:
- wydech: kolektory + końcowy tłumik - Inochi Motorsport, puszka przelot z MG MOTORSPORT
- poprawiony program
- lekkie koło zamachowe COURTNEY SPORT
- rozpórka przód z polerowanego alu INXX
- pierwszy w Polsce w Vectrze sześcioprzepustnicowy układ dolotowy JENVEY DYNAMICS
- short-shifter LMF
- blokada mechanizmu różnicowego (szpera) QUAIFE
- sześciołopatkowy spiek ze wzmocnionym dociskiem - Radzikowski
mały update:
wymieniony 2,5 V6 X25XEI na c20LET
- kompletny remont przeprowadzony od podstaw, wszystkie uszczelki, pierścienie itp.
- wymieniona seryjna sprężarka na Holset HX35 z ciepłą częścią od KKK26
- nowy kolektor wydechowy pod Holset'a
- zawór upustowy PRO-PERFEKT
- ręczne sterowanie doładowaniem PRO-PERFEKT
- kute korby, tłoki seria LET
- panewki na korby - ACL Race
- panewki na wał - Kolbenschmitd
- dołożony intercooler ukryty pod zderzakiem (niestety klima musiała zostać wymontowana)
- 15-rzędowa chłodnica oleju
- zmodyfikowany dolot z kwasówki
- uszczelka Cometic
- wydajniejsze wtryski 630 ccm
- mokry układ wtrysku podtlenku azotu - Nitrouss Express
- seryjny wentylator chłodnicy zastąpiony ze względu na gabaryty większym i wydajniejszym o mniejszej grubości
- wastegate jakiś tam od Audi (bo akurat był pod ręką)
- szpera helikalna Quaife
- lekkie wentylowane koło zamachowe Courtenay
- short shifter 50% Courtenay
- pompa paliwa Bosch 044
- sprzęgło spiek 6łopatkowy od Radzikowskiego
Modyfikacje elektroniki:
- wymieniony seryjny komputer na standalone VEMS
- akumulator przeniesiony do bagażnika
Modyfikacje układu zawieszenia i hamulców:
- kompletne gwintowane zawieszenie - Koni Coil Over
- tarcze przód/tył - obustronnie nacinane TAROX G88
- przewody hamulcowe teflonowe w stalowym oplocie - GOODRIDGE
- płyn hamulcowy - Motul RBF 600 o podwyższonej temperaturze wrzenia
Modyfikacje wnętrza:
- cyfrowy wskaźnik EGT (temperatura gazów wylotowych)
Modyfikacje wydechu:
- całość przelotowa ze stali kwasoodpornej na jednym tłumiku o średnicy 70 mm,
- tłumik końcowy - puszka wykonana przez EL-TEC Piastów
Trochę dupereli z wnętrza: (poprawiłem lekko fabrykę ) - reszte mam, to musiałem dokupić
- wymienione rygielki drzwi na Irmscher
- nakładki pedałów Irmscher
- nakładka ręcznego Irmscher
- nakrętki na wentyle Irmscher
Czarna skórzana tapicerka, podgrzewane siedzenia, plastiki w tytanowym kolorze.
Obniżone i utwardzone - Irmscher. - było
Jest:
KONI gwint COIL-OVER 35-75 z regulacją siły tłumienia
Auto trzyma się drogi jak żaba .. :)
Ukłon w stronę Bariery Dźwięku. Jednostka sterujaca Alpine IVA-D105R, głośniki przód średniotonowe + gwizdki HELIX Esprit, wyciszone matami Standartplast drzwi przód, klapa bagażnika. Wzmacniacz kultowy Steg 75.4, sub Alpine 30 cm. Wymienione okablowanie. Wyciszony dach, dołożony opuszczany z podsufitki 10" ekran LCD Alpine + 2 pary słuchawek bezprzewodowych
Wypadek w tamtym roku ...
Może coś więcej na przedniej osi. :D
Plus .. wygląd i mruk silnika. Minusy ... twarde zawieszenie, za niskie do naszych krawężników. No i spory apetyt na paliwo :)
I miejsce Naj Vectra na zlocie Vectra Unlimited Borsk 2007
I miejsce Naj Vectra B na zlocie Vectra Unlimited Karpicko 2007
III miejsce Naj Vectra B na zlocie Vectra Unlimited Gosławice 2008
II miejsce w wyścigu na 1/4 mili grupa II na zlocie Vectra Unlimited Gosławice 2008
I miejsce Naj Vectra B na zlocie Vectra Unlimited Boszkowo 2008
III miejsce Naj Tunning na zlocie Vectra Unlimited Boszkowo 2008
aucie do jazdy na codzień :)
i już je mam - Passat B6 2,0 TDI Sportline, 180 ps/400 Nm