Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Swarzędz www.hustlaonline.pl
1242 cm3
78 KM
98 Nm
0.00 s
Auto nabyłem w lutym 1999 roku. W marcu została dokonana pierwsza modyfikacja. Był to pseudo sportowy tłumik z okrągłą końcówką ze stali nierdzewnej. Później długo, prawie nic się nie zmieniało, nie licząc takich detali jak pierwszy stożek (firmy BMC), magnetyzer Maksor Sport, Białe tarcze zegarów.
Pierwszą poważną modyfikacją było zawieszenie, które zostało obniżone o około 5 cm. Po jakimś czasie przyszła kolej na przebudowę instalacji Car-Audio - po pierwsze głośniki i kable. Te modyfikacje wymusiły wyrzucenie kaseciaka i założenie jednostki z CD, był to Panasonic DFX 100. 2 kwietnia 2004 zostały zakończone prace stylizacyjne przygotowujące auto do sezonu. W kwietniu 2005 roku auto zostało wyposażone w nowy silnik 1242 ccm o mocy 75 KM. Jesienią 2007 roku auto trafiło na renowację i zmianę koloru do poznańskiej firmy H-O-T. Samochód mój jest właściwie cały czas w budowie i jeszcze dużo pracy przy nim zostało, niestety są to prace i części wymagające coraz większych nakładów.
◦Fabryczna jednostka Fiata 1242 ccm (moc 78 KM, moment obrotowy 98 Nm - wykres z hamowni)
◦Filtr powietrza: Stożkowy
◦Dolot powietrza to TORQUE wykonana przez kolegów: Janka i Artura z www.doloty.republika.pl Polakierowany pod kolor nadwozia.
◦Wydech:
■Seryjny kolektor wydechowy
■Robiona na wymiar rura 43 mm przez całą długość pojazdu
■Robiony na zamówienie mały tłumik środkowy będący właściwie komorą rozprężną
■Końcowy tłumik BUZZER Ala'Mugen o średnicy 100mm z końcówką 80 mm
■Plan: Wykonanie na kompletnego układu wydechowego ze stali nierdzewnej.
◦Deska rozdzielcza / Kokpit:
■Deska rodziecza zbudowana z 2, europejskiej kontynentalnej i angielskiej , dzięki temu wizualnie jest wymatryczna.
■Całość została pokryta czarnym flockiem uzupełnionym lefierowanymi dodatkami.
■Białe tarcze zegarów z cyframi podświetlanymi na szmaragdowo, ramka wokół liczników lakierowana na czarno
■Zmienione na niebieskie podświetlenie pod sterowaniem ogrzewania i zegarkiem elektronicznym
◦Przedłużenie konsoli środkowej - czarny flock
◦Podsufitka oklejona czarnym materiałem
◦Tapicerka drzwi w kolorze czarnym z wychaftowanym logo HUSTLA ONLINE
◦Dwa fotele kubełkowe - NONAME pro-model HUSTLA ONLINE - kolor czarny
◦Dźwignia zmiany biegów - mieszek z czarnego materiału, gałka firmy Jacky
◦Tylna część kabiny pozbawiona kanapy została całkowicie podporządkowana zabudowie audio.
Zawieszenie:
Sprężyny: Czerwone sportowe robione w Polspring'u
Amortyzatory od sporting'a skrócone i utwardzone
Na przedniej osi stabilizator przechyłów z Cinquecento Sporting
Hamulce:
Oś przednia - gładkie tarcze Brembo + klocki Ferrodo Premier
Oś tylna - seryjne bębny
Koła:
Felgi: BOPSS model D232 14x6'' - zapraszam na stronę sponsora: www.BOPSS.pl
Opony: Pirelli P6000 o rozmiarze 175/50 R14
Rozkład mas ze mną za kierownicą:
Przód: 59,73 %
Tył: 40,27 %
◦Jednostka Sterująca: IVA-D106 (CD/MP3/DVD)
◦Procesor dźwięku DTS: PXA-H701
◦Kondensator:
◦Wzmacniacz 4 kanałowy: Kicx KAP-45; 2 kanałowy Kicx KAP-23; Cyfrowy MONOblock Panasonic CY-PAD1003N
◦Sekcja audio dla przodu:
■2-drożny zestaw KICX PRO 6020
■Tweeter'y XETEC Gravity T-26 F.A.C.T. umieszczone są w specjalnie ukształtowanych panelach na słupkach A
■Woofer'y KICX PRO 6020 mocowane są bezpośrednio do konstrukcji drzwi poprzez specjalnie przygotowane metalowe tuleje, drewniany Panel pełni jedynie funkcje ozdobne.
◦Sekcja audio dla tyłu:
■2-drożny zestaw Kick zabudowany w tylnej klapie
◦Sekcja SUB-niskotonowa
■25cm dwucewkowy subwoofer Kicx
Podwójny Wicemistrz Polski Car Audio 2007 szczegóły tu: www.hustlaonline.pl/sukces.htm
Toyota Celica GT-Four