facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ford Focus 2004r

Oglądano już 13050 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ford Focus »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    god_ares

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    1600 cm3

  • Moc

    115 KM

  • Max. moment obrotowy

    156 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    --------------------------------------
    Ford Focus MK1 FL HTB 5D RS Edition

  • Tuning

    --------------------------------------
    Jednostka Zetec-SE - mniej podatna na tuning niż 2,0 ale powoli powoli coś się rusza ... Przy

  • Silnik

    --------------------------------------
    Zmiany:
    - układ dolotowy zamknięty w carbonie Simota (CAI)
    - rozpórka kielichów.
    - duży chwyt dolotu (custom) podający bezpośrednio powietrze z atrapy poprzez aluminiowe rury 70mm do carbonowej puszki filtra
    - nowy software komputera
    - nowe mapy paliwowe (98 oct.) i zapłonu
    - większa przepustnica przepustnica od focusa 2.0
    - rozwiercony kolektor dolotowy (o 9mm)
    - kable zapłonowe MAGNECOR KV85
    - metalowe kółeczka rozrządu
    - kolektor rurowy 4-1 z nierdzewki + taśma termiczna (El-Tec)
    - sportowy katalizator dwukomorowy z nierdzewki (AWG)
    - układ wydechowy typu cat-back 2 tłumiki, rury o przekroju 2,25" (Jetex - Fortex)

  • Wnętrze

    --------------------------------------
    Ciemno:
    - panel nawiewów lakierowany w kolor INOX
    - osłona drążka zmiany biegów w kolorze INOX.
    - wymiana manetki wycieraczek na wersję z interwałem + okablowanie
    - dodatkowy komputer / termometr wraz z wiązką czujników i wyświetlaczem wkomponowanym w panel (temp in/out, światła, pasy, zmiany pogody, i inne informacje)
    - skórzane wnętrze od limitowanej sportowej wersji (kubły elektrycznie regulowane, opcje lędźwiowe, poduszki, podgrzewanie siedzisk, tylna kanapa składana)
    - gałka od sportowej wersji Focusa II
    - skórzana kierownica a'la RS
    - elementy konsoli w "carbonie" 3M by flokowanie.com.pl

    na tor:
    - kubełek Bimarco

  • Zawieszenie

    --------------------------------------
    Zawieszenie :
    - sprężyny Eibach Pro-Kit (-30mm).
    - amortyzatory Kayaba AGX (regulowana twardość)

    Koła:
    - fele 17x7x49 Ford Rally Team od sportowej wersji ST170.
    - oponki Continental SportContact 215/45/17 (lato)
    - oponki NEXEN SportContact (Grupa Bridgestone) 215/45/17 (zima)

    Koła na tor:
    - fele 15x6,5x49 Team Dynamics Monza
    - oponki Toyo Proxes T1-S 195/50/15

    Hamulce przód:
    - tarcze Brembo.
    - klocki Ferodo Premium

    Hamulce tył:
    (swap układu hamulcowego tarczowego - dawca focus z wersji 2.0)
    - tarcze Brembo.
    - klocki Ferodo Premium

  • Car Audio

    --------------------------------------
    jakaś jednostka centralna, jakieś głośniki, dojdą jeszcze jakieś słupki i jakoś to będzie ... :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    --------------------------------------
    oj wiele wiele ...

  • Perspektywy

    --------------------------------------
    na ten sezon:
    - aluminiowy kolektor ssący od puma 1,7 (już jest kupiony - czeka na spawanie)
    - programowanie na Ecu Masterze
    - wałki sportowe ...

  • Plusy i minusy pojazdu

    minusem jest spalanie i głośność wydechu :)
    plusy ... hmm :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha AEROX
  • Kingway Yamasaki 50
  • Daewoo Lanos
  • Yamaha XJ 600
  • Volkswagen Passat
  • Suzuki Marauder GZ 125

Co robią kierowcy na PJ