Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Warszawa
1600 cm3
115 KM
156 Nm
0.00 s
--------------------------------------
Ford Focus MK1 FL HTB 5D RS Edition
--------------------------------------
Jednostka Zetec-SE - mniej podatna na tuning niż 2,0 ale powoli powoli coś się rusza ... Przy
--------------------------------------
Zmiany:
- układ dolotowy zamknięty w carbonie Simota (CAI)
- rozpórka kielichów.
- duży chwyt dolotu (custom) podający bezpośrednio powietrze z atrapy poprzez aluminiowe rury 70mm do carbonowej puszki filtra
- nowy software komputera
- nowe mapy paliwowe (98 oct.) i zapłonu
- większa przepustnica przepustnica od focusa 2.0
- rozwiercony kolektor dolotowy (o 9mm)
- kable zapłonowe MAGNECOR KV85
- metalowe kółeczka rozrządu
- kolektor rurowy 4-1 z nierdzewki + taśma termiczna (El-Tec)
- sportowy katalizator dwukomorowy z nierdzewki (AWG)
- układ wydechowy typu cat-back 2 tłumiki, rury o przekroju 2,25" (Jetex - Fortex)
--------------------------------------
Ciemno:
- panel nawiewów lakierowany w kolor INOX
- osłona drążka zmiany biegów w kolorze INOX.
- wymiana manetki wycieraczek na wersję z interwałem + okablowanie
- dodatkowy komputer / termometr wraz z wiązką czujników i wyświetlaczem wkomponowanym w panel (temp in/out, światła, pasy, zmiany pogody, i inne informacje)
- skórzane wnętrze od limitowanej sportowej wersji (kubły elektrycznie regulowane, opcje lędźwiowe, poduszki, podgrzewanie siedzisk, tylna kanapa składana)
- gałka od sportowej wersji Focusa II
- skórzana kierownica a'la RS
- elementy konsoli w "carbonie" 3M by flokowanie.com.pl
na tor:
- kubełek Bimarco
--------------------------------------
Zawieszenie :
- sprężyny Eibach Pro-Kit (-30mm).
- amortyzatory Kayaba AGX (regulowana twardość)
Koła:
- fele 17x7x49 Ford Rally Team od sportowej wersji ST170.
- oponki Continental SportContact 215/45/17 (lato)
- oponki NEXEN SportContact (Grupa Bridgestone) 215/45/17 (zima)
Koła na tor:
- fele 15x6,5x49 Team Dynamics Monza
- oponki Toyo Proxes T1-S 195/50/15
Hamulce przód:
- tarcze Brembo.
- klocki Ferodo Premium
Hamulce tył:
(swap układu hamulcowego tarczowego - dawca focus z wersji 2.0)
- tarcze Brembo.
- klocki Ferodo Premium
--------------------------------------
jakaś jednostka centralna, jakieś głośniki, dojdą jeszcze jakieś słupki i jakoś to będzie ... :)
--------------------------------------
oj wiele wiele ...
--------------------------------------
na ten sezon:
- aluminiowy kolektor ssący od puma 1,7 (już jest kupiony - czeka na spawanie)
- programowanie na Ecu Masterze
- wałki sportowe ...
minusem jest spalanie i głośność wydechu :)
plusy ... hmm :)