Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Szczecin
1998 cm3
150 KM
7.00 s
Swap z c14nz na c20xe
Głowica KS700 z polerowaną pokrywą zaworów, osłona paska rozrzadu i kilkoma dodatkami
Stożek Jacky + dolot powietrza z polerowanego aluminum + osłona stożka z polerowanego aluminium
Polerowany wiatrak chłodnicy
Kompletny remont silnika (bez szlifów) obejmujący:
- wymiana rozrządu i rolek + pompa wody
- planowanie głowicy + pełna obróbka (docieranie i frezowanie zaworów)
- wymiana uszczelniaczy, wszystkich prowadnic i poszczególnych zaworów
- komplet uszczelek góra dół (w tym również uszczelniacz wału)
- pierścienie Goetza
- panewki korbowodowe Glicko
- cały układ zapłonowy (kable NGK, świece NGK, nowa kopułka i palec)
- wymieniona pompa oleju
- pełna renowacja alternatora (szczotki, łożyska, tulejki) i rozrusznika
Zalany półsyntetyk Castrol GTX 10W-40
Nowe akumulator KAISER 60Ah
Skrzynia F16 zalana olejem mineralnym z nowym łożyskiem oporowym (tarcza docisk w bdb stanie)
- digital, check
- kierownica Astra GSi,
- kubełki welurowe Gsi bez większych przetarć, tylnia kanapa składana, boczki welur
- zawieszenie przód GSi z amorkami gazowymi (73% tłumienia wydruk), nowe tuleje na wahaczach i mocowania amortyzatorów, 2 zewnętrzne przeguby nówki, nowe łączniki stabilizatorów
- zawieszenie tył GSi z amorkami gazowymi Monroe Reflex, wymienione tuleje w belce
Auto wygłuszone matami pod muzykę (drzwi, boki, tylnia klapa)
jednostka sterująca JVC KD-SH909
wzmacniacz Blaupunkt GTA 4 Special MK II
głośniki
na przód zestaw odseparowany Phase Linear PC 130.20
tył skrzynia zamknięta z Magnat Bull Power Sub 300