Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
ERW
1800 cm3
136 KM
185 Nm
9.00 s
Auto sprowadzone z Niemiec...
- Filtr stożkowy JR
- Kolektor wydechowy 4w2w1 + układ wydechowy 2.25 cala i tłumik końcowy Remus-a dedykowany do C20XE
- Powiększone kanały ssące i wydechowe
Silnik to jednostka C18XE 125KM...
- Elektryczne podgrzewane lusterka
- Elektryczne szyby x4
- Elektryczny Szyberdach
- Komputer pokładowy (Mid)
- Centralny zamek
- Wspomaganie kierownicy
- Poduszka powietrzna
- El.Szyberdach
- Zmienione podświetlenie na niebiesko (diody LED)
- Panel środkowy w kolorze nadwozia
- Podświetlane daszki przeciwsłoneczne
- Regulacja prędkości wycieraczek z Omegi
- Przednie fotele kubełkowe Recaro z Omegi, podgrzewane i el. regulacja wysokości
- Spreżyny FK 60/40 + amorki Koni żółte(Przednie z regulowaną twardością)
- Zmieniony rozstaw śrub z 4x100 na 5x110
- Przednie Mc Person-y od Calibry turbo
- Przednie zaciski od Vectry B v6
- Tarcze Przód ATM Mikoda 288mm od Vectry B V6 (nawiercane i nacinane)
- Tarczo bębny tył od Vectry B V6 286mm
- Alufelgi Borbet T 16x9 5x110, opony Toyo Proxes T1R 215/40R16
- Alufelgi na zimę BBS Benetton Formuła 1 15x7 ET35
- Rozporka przednich kielichów
- Pioneer DEH-5800MP
- Głośniki tylne dwudrożne elipsy LANZAR 2x400W
- Zmienić rozstaw śrub na 5x110 (Zmieniony)
- Poprawić napęd(zmienić skrzynie i sprzęgło z lekkim zamachem), no i podnieść moc
- Zrobić na styl Astry 200ts:-)(*)
+ dźwięk silnika
+ przyśpieszenie (już za wolno jest)
- za mała moc już ;p
- 220km/h
- objechanie Calibry 2.5 v6 ;-)
Z32SE +