Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
warszawa
1300 cm3
64 KM
128 Nm
0.00 s
VW golf II 91 r ostatnia miesiace produkcji ,wersja passadena .
przeróbki tylko według niemieckiej szkoły tunningu zadnych diód ,bajerów , siateksów , itp pierdół wszystko robione ręcznie i z sercem
narazie 1.3 ale w planach swap na 1.8 16V KR lub ABF 2.0 16 V . 1.3 narazie spisuje sie bez zadnych kłopotów przejechane juz ma 250tys i nadal smiga i nigdy nie zawodzi ,wszystko wymieniane na bieząco (olej,filtry itp)
siedzenia zaadaptowane z seat cupra GTI 16V pół-skóra ,miekka deska ,zegary vdo (voltomierz, cisnienie oleju i temperatura oleju) ,elektryka szyb , lusterka elektryczne i podgrzewane , kirownica RAID Hp ,dodatki WOB
gwint FK po regeneracji (bilsteiny gazowe ) komplet przód i tył , hamulce przód 256mm wentylowane ,tylnie tez tarczowe z zaciskami załozonymi od golfa IV , w planach rozporki rzód i tył
narazie chwilowo brak wszystko lezy jeszcze w domu
było tego troche róznych ciekawych akcji
pokonczenie juz zaczetych tematów jesli chodzi o przeróbki , i dalsze realizowanie pomysłów .z czasem zakup moze lepszego golfa np :golf III -IV najlepiej gti z full wypasem i 2.0 silnikiem najlepiej turbo
plusy to ze nigdy mnie nie zawiódł czy to zima czy to lato kiedy chciałem jechał ,minusy to twarde zawieszenie które nie kazdemu sie podoba
zajecie 1 miejsca na ogólnopolskim zlocie VW w tomaszowie mazowieckim w kategorii "sardynka zlotu czyli najbardziej pojemne auto " z wynikiem 20 osób przy zamknietych drzwiach i przejechaniu pewnego odcinka .
golf VI nalepiej r32 , audi quattro , lub nowa jetta