Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Połczyn Zdrój
1800 cm3
90 KM
0.00 s
Standardowa trójeczka w kabriolecie w HIGHLINIE.
HIGHLINE- pełna elektryka łącznie z daszkiem, klima, grzane przednie taborety, czarna skóra
Nie ingerowane w motor poza strumiennicą, środek i zewnątrz szereg zmian co widać.
Zmiany opisane poniżej w poszczególnych kategoriach
Standardowe 1,8, ale ten mocniejszy, bo 90 konny zasilany benzynką 98 i gazikiem LPG
poza przednią konsoleta i tunelem chyba wcale nie przypomina standardowej trójki.
skóry wrzucone jeszcze w Belgii przez tamtego właściciela
Z tego co ja amieniłem to;
- w CHROMIE klamki, pokrętła regulacji nawiewów, kratki nawiewów, gałka zmiany biegów, ramka dźwigni zmiany biegów, rygielki, ramki zegarów
- tarcze INDIGLO wraz z podświetleniem pokręteł regulacji nawiewu,
- białe diody w przyciskach (poza klimą)
- podłokietnik
- schowek nad nogami pasażera zamykany z wersji z poducha
- kiera czerwona skórzana JAMEX z dzwonkiem Dino
zawiasów jeszcze nie ruszałem- STANDARD na 15 calowej ładnej feluni, były keskiny KT5 polerowane 17tki, ale przez 15 minut, bo et za małe i darło oponę. Nie utwardzałem, bo nie chciałem jeżdzić taczką i co pół roku remontować zawieszenia
Obecnie zwykły pionier za 300 zł., przednie boki JBL, tylnie standard.
Przed zamontowaniem gaziku była skrzyneczka JL Audio, sterowane z ładniutkiej jednosteczki pioneera 88 RS
powrót z serwisu w pile, gdzie już prawie pod domem wyleciał mi dzikna drogę. szedł prosto w przód, udało mi się tak okręcić, ze poszedł w lewe przednie koło
to już do lata planuję zrobić, nie wiem, czy uda mi się zrealizować wszystkie zamierzenia, ale są takie jak;
- zmiana przednich lampek na hella celis i tam wrzucenie HIDow (tzw. Xenon)
- malowanie całości z usunięciem listw bocznych i wygładzeniem
- aerograf
- naciągniecie maski
- lambo-doory
- lusterka od mk4 cabrio (el. i grzane)
- wcięcie w tylnim zderzaku i wrzucenie tablicy jak w mk4 na srodku zderzaka
- orurowanie progów i przodu + 2 halogeny dalekosiężne
- poduchy (kiera już jest raid HP oryginał dla vw w drewno robiona), jeszcze sensor, druga i kable
- zawieszenie z regulacją twardości tak 2 cm. niżej lub Koni seria
chyba cały to jest plus, daszek jest świetny, jest w zimie o wiele cieplej niż w calibrze,
z minusów to za wysokiego krawężnika nie pokona, żeby nie pozaginać uszczelek w drzwiach każdorazowo trzeba po zamknięciu drzwi leciutko uchylić i zamknąć okno
Jak narazie żadne poza kilkoma opiniami, że to najlepiej zrobione auto w mieście no i śmiało to miano można mu przyznać.
domku parterowym z basenikiem gdzieś gdzie jest ciepło, do tego bume m5 z tej nowej serii no i do tej bumy kartę paliwową z nieograniczonym limitem, a drugie autko to stara kopert z silnikiem 2,5 z dołożoną podwójną turbina do driftingu