Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Katowice
1599 cm3
100 KM
145 Nm
0.00 s
Ford Focus pierwszej generacji, po faceliftingu
więcej na:
www.lordmorte.yoyo.pl
1.6 ZETEC 100 KM 145 Nm 4000 obr., strasznie paliwożerny, szczegolnie przy sportowej jezdzie. Ten fakt zmusil mnie niestety do wstawienia LPG ;/
- zamontowane biale zegary z czerwonym podswietleniem
- podswietlenie kabiny oraz schowka na czerwono
Przod:
Kolumny MacPhersona z dolnym wahaczem trojkatnym i rama pomocnicza. Stabilizator przechyłow.
Tyl:
Wielowahaczowe z wzdłuznym wahaczem lopatkowym (1 wahacz gorny i 2 dolne). Dodatkowy wzdłuzny drazek skretny i oddzielne pionowe amortyzatory (pod katem w wersji kombi). Stabilizator przechylow.
Jednostka centralna: Alpine CDE-9871RR (wczesniej JVC KD-S73R (4x45 W RMS) )
Glosniki: drzwi przod i tyl- fabryczne, półka JBL CS3108 (70 W RMS)
Bas: skrzynia basowa MAGNAT ULTRA 300 REFLEX (ok 250 W RMS)
Wzmacniacz: BLAUPUNKT GTA 470 (4x100 W RMS)
Bylo ich wiele :) Ostatnio wiele 'pamietnych' zdarzen na przebudowie Węzła Murckowskiego (Katowice:P)
W najbliższych planach:
- spryskiwacze reflektorów
Niestety, silnik 1.6 ZETEC żre paliwo niemilosiernie, stara konstrukcja silnika uzywana jeszcze w Escortach, kolejnym minusem jednostki napdowej jest praktycznie brak jakichkolwiek perspektzw zwiazanych ze zwiekszaniem mocy, ewentualnie mozna pobawic sie w dolot i wydech, jakis chiptuning, ale efekty sa bardziej niz mizerne.
Najwiekszym plusem jest wspaniale zawieszenie, czyli komfort + doskonale \\\\\\\'trzyanie\\\\\\\'
Subaru Impreza WRX Sti