Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
800 cm3
52 KM
0.00 s
Niepozorny koreańczyk po gruntownej przebudowie, z seryjnych podzespołów pozostało już tylko naprawdę niewiele .. a i te pewnie niedługo zostaną zastąpione odpowiednikami z zachodnich modeli.
Pomimo bardzo trudnej bazy do modyfikacji i praktycznie totalnej niedostępności podzespołów tuningowych udało się posprowadzać części oraz know-how i na tej bazie poprzerabiać autko tak aby wyróżniało się z tłumu innych...
Czy się udało sami oceńcie !
- przelotowy długi tłumik środkowy ( Vega Tuning)
- przelotowy tłumik Mugen firmy M-TECH dedykowany do Matiza ( Vega Tuning)
- przerobiony katalizator
- zmieniona "plecionka" na dłuższą
- dynamiczny, aluminiowy układ Closed Cold Air Intake ( wkładka, puszka izolacyjna, aluminiowe rury doprowadzające powietrze spod zderzaka)
- filtr K&N
- tarcze hamulcowe Brembo
- klocki hamulcowe Remsa
- amortyzatory Bilstein B4 (tył i przód)
- silnik po generalnej wymianie większości podzespołów mechanicznych i elektrycznych na nowe
- wymieniona przepustnica na brytyjski model, o bardziej agresywnej charakterystyce
- świece NGK
- kable WN wykonywane na zamówienie w firmie MEDBRYT na bazie testowych niemieckich kabli
- zamknięty, dynamiczny układ CAI
- usunięty EGR
- uwolniony wydech
- seryjna rozpórka
- diodowe podświetlenie zegarów by rdzawy
- lapka sufitowa kierowcy by rdzawy
- podświetlenie panelu środkowego by rdzawy
- obrotek z podświetleniem led( zmieniona tarcza na wzór pozostałych tarcz i wskazówka na wzór pozostałych)
- białe tarcze
- podświetlenie nóg (katody)
- wymienione wszystkie żarówki na diody LED / SMD
- aluminiowe nakładki na pedały
- skórzane obicia drzwi
- lakierowany w kolor skór kokpit i deska rozdzielcza
- tapicerka foteli i całego wnętrza- skórka w trzech kolorkach - kremowy, błękitny i granatowy
- obszyte skórą : tunel środkowy + mieszek oraz tunel hamulca ręcznego + mieszek
- wyprowadzenie wyjść CA AUX na tunel środkowy + seria przełaczników lotniczych do oświetlenia wozu
- skórzana gałka JS Auto Sport
- soczewkowa lampka pod sufitem od Nissana ( oświetla tylną kanapę)
- wygłuszone drzwi, bagażnik, podłoga, klapa (kilka warstw) itp
- twarda podłoga bagażnika z klapką na koło zapasowe
- bagażnik wyklejony wykładziną i zabudowa CA obita skórą w kolorze wnętrza
- bagażnik pomimo zabudowy zachował częściowo swój charakter
- podświetlenie bagażnika
- lakierowane wszystkie plastyki wnętrza pod kolor skór
- przód : kolumny McPhersona oraz seryjna rozpórka kielichów
- tył : belka skrętna
- amortyzatory Bilstein B4
- felgi Ronal LZ-4 14 cali o szerokości 6
- opony Dunlop Sport Sp 300 165/60/14 - tworzące trapez na feldze
-obecnie zimówki na stalówkach :(
Generalnie w trakcie budowy, w chwili obecnej :
- jednostka sterująca - JVC AVX 11
- wzmacniacz Blaupunkta
- subwoofer Pioneer
- zestaw odseparowany na przodzie
- okablowanie DIETZ i SIGNAT
- cały samochód wybebeszony i wygłuszony matami i masą bitumiczną,
- zabudowa wzmacniacza - szyby z pleksi eksponujące wzmacniacz
W planach :
wymiana głośników, zarówno zestawu przedniego jak i subwoofera,
oraz wymiana wzmacniacza oraz dołożenie drugiego do sterowania przodem.
W chwili obecnej planuje to zrobić na sprzęcie JBL
Troche ich bylo ...
Rozbudowa systemu CA.
- fabrycznie wysokie nadwozie
- trudny do modyfikacji
- mały silniczek
+ ekonomika
+ tania eksploatacja
+ małe i idealne na miasto
+ jedyny taki na świecie :)
AUDI R8