Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
warszawa
1800 cm3
330 KM
400 Nm
0.00 s
Seat Toledo 1.8 20V wersja Signo
W serii bylo 125KM
Felgi Toora T670 17" Chromelook
zastanawiam sie nad wiekszymi :)
SWAP na jednostkę 1.8 Turbo (AGU)
Wieksze sprzęgło z silnika ABF
( 228mm ) koło zamachowe i docisk z silnika G60.
Nowe turbo GT28R, BOV Greddy Typ R,3" układ dolotowy z kwasówki, zakończony filtrem stożkowym ITG, pełne orurowanie z kwasówki, FMIC,
3" wydech przelotowy na dwóch tłumikach, zakończony 3" koncówką.
Duże wtryskiwacze paliwa 440cc
Nowy mocniejszy regulator paliwa pracujący w zakresie 3-5 barów
Brak przepływomieża -> Całość wystrojona na dodatkowym komputerze Stand Alone VEMS
Zegary w słupku -> Temperatura oleju, temperatura spalin EGT i oczywiscie doładowanie
poza tym jasna welurowa tapicerka, skorzana kierownica, seria tak naprawde.
KW Kit Suspension -40mm
Nisko i twardo :)
Rozpórka górna Wiechers Sport
SWAP wiekszych hamulców z przodu na 312mm gładie tarcze ATE (bylo 280mm)
Z przodu przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy Goodridge.
Seria + zmieniarka na 6 płyt w bagażniku
Big Turbo on Board :)
Jak narazie jazda prawie bezawaryjna ;)
pastwienie sie nad EVO VIII i innymi wynalazkami :)