Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Kamienna Góra
1600 cm3
103 KM
0.00 s
Alfa Romeo 145 z silnikiem 1,6 8V Boxer z roku 1994 (pierwsza rejestracja - początek 1995). Autko zostało sprowadzone z Niemiec w październiku 2005 roku. Mimo swojego wieku prezentuje się bardzo ładnie, lecz jest kilka rzeczy, które koniecznie muszę zrobić, a więc poprawki lakiernicze w niektórych miejscach (m.in. pękniety przedni zderzak itp. - jest to nieuchronne przy samochodzie z obniżonym zawieszeniem na polskich drogach - nawet wjazd do swojego garażu musiałem przerabiać, pomalowanie drugiego lusterka w kolor nadwozia - ktoś dziwnym trafem o nim zapomniał). Z wyposażenia: poduszka powietrzna kierowcy, elektryczne szyby, elektryczny szyberdach, elektryczne lusterka, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, ABS.
Obniżone, sportowe i bardzo sztywne zawieszenie, sportowa, krótka skrzynia biegów (nie każdy potrafi tym samochodem jeździć...), sportowy układ wydechowy ULTER, fabryczne, lekko kubełkowe fotele. Autko w zasadzie jest wersją seryjną z niewielkimi modyfikacjami, ale zwraca na siebie dużą uwagę. Jak wszyscy wiemy, Alfy nie trzeba mocno tuningować, bo włoscy styliści mają rękę do projektowania samochodów.
Standardowy, nie modyfikowany silnik 1,6 8V Boxer o mocy 103 km. Bardzo dynamiczny i jednocześnie niezbyt żarłoczny (chyba, że po prostu tak mocno tego nie odczuwam, a nie należę do grupy "niedzielnych, jeżdżących 40 km/h kierowców...)
Wnętrze utrzymane w bardzo dobrym stanie, fotele zupełnie bez przetarć, założone od innej Alfy 145.
Sportowe, twarde zawieszenie.
Radio Sony CDX-S1000 + 6 głośników (tweetery, 2 głośniki 16-cm w przednich drzwiach oraz 2 głośniki 6x9 na tylnej półce)
Trasa Strzegom - Kamienna Góra i porażka Mondeo TDCI z moją skromną, 103-konną Alfą...
Będę informował o każdej czynności i wrzucał fotki. Teraz najbliższym działaniem będą białe alufelgi...
Jeszcze nie znalazłem minusów, a plusów jest sporo...
Alfa Romeo GTV lub Spider. Już na wiosnę.