Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Pomiechówek
2954 cm3
290 KM
0.00 s
Toyota Supra MK III
1. Zwiększone ciśnienie doładowania do ok. 0.8
2. Większe wtryski 550cc
3. Przelotowy układ wydechowy 3-calowy (kwasówka)
4. Filtr stożkowy K&N
5. Rozpórka przednia ? to chyba nie jest tuning :P
6. Blow Off Greddy Type RS
Typ: 3.0L, 24V, 6-cyl. rzędowy turbodoładowany,
Oznaczenie: 7M-GTE
Moc: fabr. 238 KM (teraz ok. 290 KM)
Moment: fabr. 350 Nm (teraz sporo więcej :)
Skrzynia manual 5 biegów
Szara cerata :P
Fabryczne usztywniane, amorki Kayaba.
przód Hertz DCX-100, tył fabryczne, radio Alpine CDE-9872R
wyjazd na siłownię... podczas podróży w końcu skończyła mi się stukająca panewka... obróciła się, kumpel odcholował mnie do domu. A na fotkach nowy silnik :D
Plusy:
- niesamowicie wygodna
- świetnie się prowadzi
- wyposażenie
- przyspieszenie
- dźwięk silnika
naprawdę można się zakochać od pierwszego wejrzenia :D
Minusy:
- sporo pali
- parujące szyby
Toyota SUPRA MK IV BiTurbo :D
Mitsubishi 3000GT BiTurbo
Nissan 300ZX BiTurbo
Subaru Impreza GT (lata 90')
Mitsubishi Lancer EVO VI