Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Piekary Śląskie
1721 cm3
94 KM
157 Nm
8.50 s
Auto które zjadło mi pół życia... i jeszcze głodne.
Zewnętrzny - umiarkowany, żeby nie zepsuć kształtu youngtimer'a
Mechaniczny - oparty na markowych, wyszukanych elementach, bez cudów z Allegro.
1.7 F3N z 1995 roku pochodzący z R19
wyposażony w stożkowy filtr powietrza K&N
oraz sportowe, wzmacniane sprzęgło.
wydech pozbawiony katalizatora oparty na tłumiku środkowym z R5GTT oraz seryjnym końcowym.
Półskórzana kierownica z R19,
skórzany mieszek i gałka zmiany biegów JACKY,
wkrótce:czerwona wykładzina z R5GTT, fotele z Toyoty Supry.
Przede wszystkim konwersja zawieszenia na GTT ph2 z ukośnie montowanymi amortyzatorami oraz:
Kompletny SPAX ze sprężynami -35mm,
rozpórka przedniego zawieszenia ze śrubą rzymską,
poliuretanowe tuleje stabilizatora x4,
poliuretanowe gumy MacPhersona,
koła FOX Racing z oponami 195/45/15.
Hamulce przód - seryjne tarcze wentylowane
Hamulce tył - nawiercane Black Diamond z klockami Mintex.
Wkrótce - rozpórka zawieszenia tył.
chwilowo brak - w trakcie modyfikacji wnętrza.
Było tego trochę...
Najbardziej zapamiętałem minę kierowcy VW Golf V GTI, który nie spodziewał się ze przy 170 km/h na autostradzie coś jeszcze go może wyprzedzić...
Skyline R34 GTR