Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
SG
1800 cm3
160 KM
0.00 s
Chromowane zabawki z lat 76-82 (klamki, listwy, grill, zderzaki itp) dodają uroku seryjnemu nadwoziu z 81 roku, jedynie co zostało zmodyfikowane to klapa tylna (pozbawiona zamka) pociągniete delikatnie tylne nadkola, oraz wstawiony elektryczny dach z polo
Silniczek KR - kilka elementów wypolerowanych kilka pochromawych kilka wymalowznych
Rura od kolektora do ostaniego i jedyny tłumik to końcowy - Ulter z dospawaną kulturalną fifką fi 50
Fotele Konig w komplecie z tylnymi zesyjnymi zrobione w białej ecoskórze, Konsola z dodatkowymi zegarami VDO, "gałeczka golfowa piłeczka" kierownica Momo 280mm,
Gwincik Weitec TX, z regulacją twardości, JEST PIĘKNY!!! Pospinany rozpórami z przodu na dole z tyłu na amorach.
felgi REVO 13" 7J przód, 8J tył z oponami Dunlop Sp 2000
Pioneer deh 6300, Hertz ESK, Emphaser w bagazniku, i 2 kanałowy Carpower