Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Całowanie :)
1500 cm3
145 KM
160 Nm
0.00 s
EJ2. D15B7 rok 1995,pażdziernik
felgi Toora 17" do tego opony Nexen 3000 205/40
Buda: bedluck,tylni spoiler,lusterka w kolorze nadwozia,gładka tylnia klapa.
Zawieszenie:jakies sprężynki obniżające. szczerze nie wiem jakie! :(.
Zaczynając od silnika: kolektor 4-2-1 i do końca wydech przelotowy z kwasu 2,25" GMS Grabowski.
Zmodowana skrzynia biegów. Krótsza o średnio 30kM/h GMS Grabowski
Dolot powietrza z kwasu + stożek GMS Grabowski.
Wnętrze: podświetlenie zegarów indiglo,jakas tam sportowa kierona, fotele kubełkowe Monza bleck/blue (PREZENT IMIENINOWY OD MEGO MIŚKA).
Seria + to co w opisie u góry :)
Fotele Monza bleck/blue ,zegary indiglo,kierona marki X.
jakieś tam sprężynki które troche utwardziły i obnizyły auto,ale jakie to nie mam pojecia!! :(
Radio DEH-P40MP pioneer
- przód TS-G1749 2-drozne pioneer
- bagażnik- zabudowa 1/3 bagażnika - TS-W307D4 głosnik30cm 4Ω subwoofer typu C z podwójną cewką (1200W) (własna robota )
Realne jak na najbliższy okres to 160kM :). Czy zmienie silnik czy jakieś mini me to jeszcze się zastanawiam.
Hamulce:tarcze nacinane i wentylowane brembo+klocki owej firmy.
Wnętrze: dorzucić troche koloru i blasku pod kolor foteli.
Nadwozie: dokładki z przodu i z tułu do zderzaków od Vti.
Felgi: zmiana mimo wszystko na 15".Rota,OZty.
Zawieszenie:jakiś zestawik Koni :)
I wiele wiele innych modów.
+ Honda
+Honda
+Honda
2548 + to.... ? Oczywiście Honda hihih :)
gładkich jak szkło drogach które ciągną się kilometrami przez pola,łąki lasy i paliwo będzie leciało z kranu !!! ( no to się rozmarzyłem hihi)