Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Kraków.Dublin
1700 cm3
130 KM
149 Nm
7.00 s
There is no limit for this lady.....
Jaki tunning....??
Jednostka 1.7 Boxer w serii 130KM,doprężona obecnie turbiną GARRET GT15, intercooler z Toyoty Glanzy ,układ kontroli sondy lamda,przemapowany komputer.
regulator ciśnienia paliwa
wydech przelotowy Mugen
Metalowe Sprzęgło AP Racing
zegary indiglo,elementy skórzane,
kierownica MOMO V6+naba SPARCO,pedały SPARCO-Carbon,
podłokietnik(chrom+skóra),
Dywaniki Sparco
Kompletne zawieszenie Eibach+KONI
Jednostka sterująca JVC-AVX11
Głosniki pod seryjną zabudowe Alpine (seria SXE 4x)
Drivery wyskotonowe SinusLive
Sub.MTX Audio SledgeHammer 4500
Wzmacniacze:
JBL GTO 755.6
JBL GTO 600.1
PowerCap 1Farad
Przegiołem pałe....(foto)
kiedyś był kompresor
teraz mamy turbine(GARRET GT15)
w garażu już czeka większe turbo
pomiar mocy na chamowni.
może jakieś NO2 w przyszłości
++++ Jedyna taka...może nawet na świecie
+Całość modyfikacji wykonywana własnoręcznie-wiem czy jeżdzę.
Mina zawodników w wozach "High End"
minusy...bezwzględnie rekompensowane przez plusy...(spalnie)
Kiedyś udało mi się "zerwać gume" przy ruszaniu :-))
Trasa z Calais do Krakowa, 1400KM - 9.5h
Adaptacja silnika (2.0T+skrzynia) od imprezy wraz z napedem......(4x4),wtrysk wody,
Może AR Brera,ale tego egzemplarza nie pozbęde sie nigdy...