Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Stuttgart
1600 cm3
125 KM
168 Nm
8.00 s
Auto, które sam przerabiałem od podstaw... Patrz zdjęcia :)
SPRZEDAŁEM GO W 2007 roku
- felgi aluminiowe 7x16” AWS Maranello OZ-style
- opony Semperit Direction Sport 195/45
- dolot powietrza w nadkolu ze stożkiem JR Filters
- dynamizator dolotu Ecotek
- kolektor rurowy 4-2-1 Astra GSI
- przewody zapłonowe Magnecor
- świece zapłonowe NGK V-line
- tłumik przelotowy w miejsce katalizatora
- tłumik końcowy przelotowo-komorowy (dedykowany) El-tec
- fotele kubełkowe Opel Astra GSI
- welurowa czarna tapicerka
- wybrane elementy deski lakierowane na srebrno
- sportowa trójramienna kierownica MOMO-syle
- aluminiowe nakładki na pedały SPARCO-style
- aluminiowo-skórzana gałka zmiany biegów MOMO-style
- sprężyny Eibach –30mm
- amortyzatory gazowe wzmacniane AL-KO
- rozpórka kielichów ze śrubą Jacky
- radio CD Pioneer DEH-P7100R OEL
- wzmacniacz cztero-kanałowy BM Boschmann
- zestaw głośników ze zwrotnicami MAGNAT 165mm + tweeter
- skrzynia basowa Jensen z głośnikiem 30 cm
- okablowanie Alphard
Największą przygodą był wyścig z Leon'em (kolegi) jek przy ponad 100km/h drogę zajechał mi wyścigowy Civic i bez hamowania ściąłem mu przód.
Działo się to wszystko na płycie lotniska Bemowo.
Sprzedałem aby się przesiąść w wymarzonego Leon'a Top Sport'a :)