Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Wrocław
0.00 s
23.06.2009
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
foto wkrotce
powód: rozwalony tył po tym jak nowy Mitsubishi pickup terenowy zrobił z mojego tyłka garaż przy 120 km/h (tak mu sie licznik zatrzymał) a ja od miejsca kraksy wyleciawszy w powietrze wylądowałem 25 metrów dalej
nieodwracalnie przestawiona geometria, zniszczona lampa, błotnik, subwoofer, pęknięta szyba przednia, rozwalone koło lewy przód, bagażnik wgnieciony, szyba z obramówki wyleciała w całości no i radio pociągnęło mnie z lewego prostego wylatując z ramki
Zniszczony laptop
terenowy pickup także do złomowania mimo zewnętrznych "małych" uszkodzeń, zgięta rama, rozwalony przód, przestawiona geometria
Przesłanie: Ludzie przestańcie się bzdetami zajmować jak naklejki czy spoilery tylko primo ładujcie kubełki, pasy szelkowe i wzmacniajcie podłogę i podłużnice na konstrukcje pół ramową z blach i ceowników 2mm bo to wam kiedyś uratuje życie i wyjdziecie bez szwanku
25.06.09 Jest cień nadziei na reanimacje
------------------------------------
3.07.2009
Poszukuje całego dawce z 97r. Prawdopodobnie w czarnym kolorze, bezwypadkowy i ani grama rdzy.
W planach: Ponowne wzmocnienia
Lampy tył typu clear, klatka bezpieczeństwa, wszelkie mody i silnik przeniesione z rozbitka.
-------------------------------
HISTOGRAM
"Fallen Angel" Szybka, zwinna i ma skrzydła, to widać na każdej pseudo wrocławskiej hopce ;)
Lampy tylne - Ultra Auto Cosmetics
Przednie reflektory Clear
Boczki tapicerki obszyte skorą w połaczeniu z welurem
akcesoria MOMO
akcesoria Foliatec
akcesoria Isotta
akcesoria INXX
C14SE z osprzętem NZ, sportowy wałek Meyera, kute tloki i korbowody Meyera, filtr AOMA, Swiece magneti marelli, uklad wydechowy Supersprint
Skrzynia F13CR
119 KM @ 5970 rpm
158 Nm @ 3850 rpm
----------------------------
24.02.2008
Nowe modyfikacje: Nowy układ paliwowy własnej konstrukcji, sterownik własnej konstrukcji,
----------------------------
22.06.2008
Zmiana parametrów pracy wtryskiwaczy z liniowych na funkcyjną (zmiana sterownika na własną konstrukcję eksperymentalną), zmiana parametrów pracy czujników powietrza, nowy układ mieszania mieszanki w kolektorze (własnej konstrukcji), wykonanie nowego krótszego kolektora z lepszego materiału.
Nowe osiągi:
przyspieszenie 0-100 w 9,05 sek
spalanie:
8-15 l w mieście (w zależności od nogi)
5 l w trasie
-----------------------------
11.11.2008
Usprawnienie układu dolotowego - dodany osuszacz powietrza, termoizolacja układu dolotowego oraz filtra, termoizolacja kolektora wydechowego.
----------------------------
4.03.2009
Aktywne, dynamiczne sterowanie mapami silnika z poziomu PCta
kolejny krok: hamownia i ustalenie odpowiednich presetów
Rieger RS + Gsi, dodatki m3, wzmocnienia wzdłużne i poprzeczne podłużnic, felgi Shaper,
-----------------------------
22.06.2008
Bodykit troszke sfatygowany przez czas, na montaż czeka zupełnie nowy.
----------------------------
29.12.08
Wycięta podłoga celem zmniejszenia masy, wstawione zastępcze aluminiowe panele, wzmocniona płyta podłogowa zamkniętymi profilami oraz wytłumiona, przystosowana do montażu klatki bezpieczeństwa
Obszycie boczków skóra
akcesoria momo
akcesoria inxx
akcesoria foliatec
wskaznik autogauge
--------------------------------
22.06.2008
Odnowione plastiki wnętrza
--------------------------------
15.12.2008
Nowa tapicerka z limitowanej czarno-niebieskiej wersji
Spręzyny H&R 40/40
Amortyzatory Eibach
Rozpórki
Hamulce 2 tłoczkowe
Tarcze GSi (corsa A)
Klocki i szczęki hamulcowe Ferrodo
Radioodtwarzacz Medion
Przednie głośniki Signat 13 + tweetery oddzielnie
-------------------------------------
4.03.2009
Tylne glosniki 2 drozne Hansen 13
Jednostka centralna - PC wraz z 3 kamerki USB, karta TV, Pamięć 4x 4Gb + system, naped dvd, moduł euroscan
Wzmaki: 4 kanalowy 300W
2 kanalowy 120W
Sprzężone wraz z alarmem, komputerem silnika, centralką, immobiliserem i GPS, awaryjne zasilanie - własna konstrukcja i oprogramowanie
Do założenia nowy kompletny Wide Bodykit.
rozwiert na 1450 ccm, rev ogranicznika rpm do 8000 rpm oraz montaż kompresora typu roots
- maksymalizacja oraz modyfikacja smallblocka na wysokoobrotowa jednostkę.
--------------
Szkic docelowego projektu w fotkach
(wide bodykit + malowanie)
-------------------
29.03.09
Na dokończenie wnętrza składa się:
- flokowanie deski
- montaż foteli kubełkowych
- zabudowa audio w bagażniku
plusy:
-lekki
-zwinny
-precyzyjny
-idealne zbalansowanie masy 55/45%
-b. wytrzymałe zawieszenie jak na wrocławskie drogi po przerobieniu, wzmocnieniu, obniżeniu i utwardzeniu na maxa
-to nie jezdzi, to fruwa w powietrzu po Wrocławskich drogach :]
-wejscia w zakret bez pisku opon
- od 4000 rpm zaczyna sie konkretna zabawa
- spalanie 5l w trasie :o
minusy:
-seria zbyt delikatna/wytrzymała
-tylne zawieszenie nieciekawe jak na sport
-system hamulca ręcznego
-mało przestronne wnętrze
-kompletny brak bagażnika po zamontowaniu tuby basowej
-skacze na byle kamyku